Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Το πράσινο φως έδωσε το Υπουργείο Οικονομικών στο Υπουργείο Υγείας, έτσι ώστε να λειτουργήσει άμεσα ο σταθμός ασθενοφόρων στην Πέγεια.

 
Ο κ. Ακουρσιώτης, σε δηλώσεις του στο Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων, ανέφερε πως, ύστερα από τηλεφωνικές επικοινωνίες που είχε με αρμόδιο κλιμάκιο του Υπουργείου Υγείας, την ερχόμενη εβδομάδα θα μεταβούν στον Δήμο Πέγειας εκπρόσωποι του Υπουργείου, με σκοπό να ολοκληρωθούν όλες οι διαδικασίες που αφορούν τη δημιουργία του σταθμού ασθενοφόρων στην Πέγεια.
 
Ανέφερε πως η Δημοτική Αρχή έχει συμβάλει σημαντικά προς αυτήν την κατεύθυνση, παραχωρώντας ειδικό τεμάχιο ιδιοκτησίας της τοπικής αρχής και λυόμενο υποστατικό, έτσι ώστε να καταστεί ευκολότερο το έργο του Υπουργείου Υγείας. 
 
Είπε, επίσης, πως η δημιουργία σταθμού ασθενοφόρων θα βοηθήσει τα μέγιστα την περιοχή, αφού στο παρελθόν έχουν χαθεί πολλές ζωές λόγω της μακρινής απόστασης μεταφοράς ενός ασθενή ή τραυματία από τον Δήμο Πέγειας στο Γενικό Νοσοκομείο Πάφου. 
 
Ο σταθμός ασθενοφόρων στην Πέγεια, ο οποίος προς το παρόν θα έχει ένα ασθενοφόρο και θα στελεχώνεται από 12 διασώστες, θα είναι περιφερειακός και θα υποβοηθά και τις κοινότητες που γειτνιάζουν με τον Δήμο.