Ο κ. Αναστασιάδης αναφέρει πως « ανήμερα των φετινών δύσκολων για όλο τον κόσμο Χριστουγέννων, εύχομαι σε όλες και όλους, υγεία πάνω απ’ όλα. Να προσέχουμε ιδιαίτερα σήμερα, τον εαυτό μας και τους ανθρώπους γύρω μας. Καλά Χριστούγεννα, Χρόνια Πολλά! Να θυμόμαστε πως τα επόμενα εικοσιτετράωρα, η ελπίδα γίνεται χειροπιαστή. Είμαστε έτοιμοι να υποδεχτούμε το εμβόλιο, το δώρο της επιστημονικής κοινότητας προς την ανθρωπότητα, είμαστε έτοιμοι να αρχίσουμε να στήνουμε σιγά-σιγά, το τείχος ανακοπής της διασποράς της πανδημίας».
Στις καλύτερες μέρες που έρχονται μετά την ανακάλυψή του εμβολίου αναφέρθηκε στο μήνυμα του και ο πρόεδρος του Δημοκρατικού Συναγερμού Αβέρωφ Νεοφύτου, ενώ το διαχρονικό και οικουμενικό μήνυμα των Χριστουγέννων για ειρήνη, αγάπη και αλληλεγγύη σημειώνει το ΑΚΕΛ.
Ο κ. Νεοφύτου επισημαίνει πως « η πανδημία ανέτρεψε την καθημερινότητα μας. Οι γιορτές φέτος θα είναι πολύ διαφορετικές. Το εμβόλιο φθάνει σύντομα και στην χώρα μας. Προσβλέπουμε σε καλύτερες μέρες. είμαστε αισιόδοξοι για την χρονιά που έρχεται».
Το ΑΚΕΛ στο δικό του μήνυμα αναφέρει πως « στις στιγμές που διέρχεται ο κόσμος και ο τόπος μας, η σκέψη μας βρίσκεται με όσους δίνουν μάχη για την υγεία και τη ζωή τους αλλά και με τους επαγγελματίες υγείας που στέκονται δίπλα τους. Είμαστε δίπλα στους συμπολίτες μας και τις οικογένειες που περνούν ώρες αβεβαιότητας και τεράστιων οικονομικών δυσκολιών εξαιτίας και της πανδημίας».
Στις πρωτόγνωρες συνθήκες που βιώνουμε αναφέρθηκε στο δικό του μήνυμα ο πρόεδρος του ΔΗΚΟ Νικόλας Παπαδόπουλος, ενώ η ΕΔΕΚ μεταξύ άλλων καλεί σε συνέχιση του αγώνα για απελευθέρωση της Κύπρου.
Ο κ. Παπαδόπουλος σημειώνει ότι « η σκέψη μας βρίσκεται με όσους δίνουν τη μάχη για την υγεία τους. Με όσους υποφέρουν από μοναξιά, λόγω απομόνωσης. Με όσους βιώνουν τις συνέπειες της πανδημίας στη δουλειά και στο οικογενειακό τους περιβάλλον».
Η ΕΔΕΚ από την πλευρά της για το εθνικό θέμα αναφέρει « για μία λύση που θα προνοεί εφαρμογή του ευρωπαϊκού κεκτημένου σε ολόκληρη την επικράτεια χωρίς παρεκκλίσεις, θα εξασφαλίζει την αρχή «ένα κράτος, ένας λαός», και θα κατοχυρώνει πλήρως τα πολιτικά και ανθρώπινα δικαιώματα του συνόλου των πολιτών».
Ευχές για επανένωση του τόπου και τέλους της πανδημία εκφράζουν και τα υπόλοιπα κόμματα.
Η Συμμαχία Πολιτών σημειώνει πως « η υγειονομική, οικονομική και κοινωνική κρίση που διανύουμε επέφεραν δύσκολες συνθήκες επηρεάζοντας τις ζωές όλων. Το μήνυμα της γέννησης του Θεανθρώπου ας αποτελέσει και μήνυμα αναζωογόνησης, δύναμης και πίστης για το καλύτερο».
Η πρόεδρος της Αλληλεγγύης Ελένη Θεοχάρους σημειώνει πως « και πάλι θα ξεπεράσουμε τις δυσχέρειες και πάλι το φως της γέννησης από τη Βηθλεέμ θα καταυγάσει την πορεία μας και ο λαός θα έχει καλύτερες μέρες και πιο ευτυχισμένη ζωή».
Ο πρόεδρος της ΔΗΠΑ Μάριος Κάρογιαν αναφέρει πως « η σκέψη μας είναι στις οικογένειες που έχασαν αγαπημένα τους πρόσωπα από την επέλαση της πανδημίας και στον τόπο μας. Η σκέψη μας είναι μαζί με τους επαγγελματίες υγείας».
Το Κίνημα Οικολόγων από την πλευρά του αναφέρει ότι « το μήνυμα της Γέννησης του Κυρίου είναι ένα μήνυμα διαχρονικό και επίκαιρο μέσα από τους αιώνες γιατί είναι μήνυμα Αγάπης, Ελπίδας και Κοινωνικής Αλληλεγγύης».