Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Φωνάζουν οι κάτοικοι Αγίου Δομετίου και ιδιαίτερα όσοι διαμένουν κατά μήκος του ποταμού Κλήμου, αφού όπως υποστηρίζουν κανένας δεν αναλαμβάνει να τον καθαρίσει, επειδή είναι νεκρή ζώνη, με αποτέλεσμα κάθε χρόνο να γεμίζει με τρωκτικά και έντομα, και να υπάρχει έντονη δυσοσμία.

Κάτοικος της περιοχής ανέφερε ότι «οι σκνίπες το καλοκαίρι, δεν μπορούμε να κάτσουμε στη βεράντα μας, δεν μπορούμε να ανοίξουμε παράθυρα τη νύχτα να μπει αέρας μες το σπίτι μας εννά μας φάσιν. Δεύτερο οι ποντίκες, εμπήκαν μες τα σπίτια μας, εφάν μας τις θερμάνσεις ».

Το πρόβλημα με τον ποταμό Κλήμο διαχρονικό. Γι’ αυτό σήμερα ο Γενικός Γραμματέας του ΑΚΕΛ Άντρος Κυπριανού αποφάσισε να πραγματοποιήσει αυτοψία και να ενημερωθεί επιτόπου για τα προβλήματα από το Δήμαρχο και τους κατοίκους

«Ξέρουμε ότι υπάρχουν δυσκολίες γιατί είμαστε σε νεκρή ζώνη, αλλά θεωρούμε ότι θα μπορούσε να υπάρξει συνεργασία μεταξύ Ε/κ και Τ/κ για να εξασφαλίσουμε ότι θα γίνει ένα έργο, ενδεχομένως με χρηματοδότηση και από την ΕΕ», τόνισε ο κύριος Κυπριανού.

Ο Δήμαρχος του Αγίου Δομετίου, Κώστας Πέτρου, είπε ότι «συζητήσαμε μαζί, πρέπει οπωσδήποτε ο ποταμός να καθαριστεί και να γίνει μια μελέτη, στην οποία και να προστατευθεί το οικοσύστημα το οποίο υπάρχει αλλά και ταυτόχρονα οι δημότες να μπορέσουν να ζουν μια άνετη ζωή».

Ο κ. Κυπριανού εξέφρασε την πεποίθηση ότι σε τέτοιες περιπτώσεις η ΕΕ θα ενδιαφερθεί να γίνει ένα έργο που θα προστατεύσει την υγεία των κατοίκων, αλλά και τον οικότυπο ο οποίος έχει το δικό του ξεχωριστό χαρακτήρα

*Φωτογραφίες mattpress

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.