Μάλιστα, αυτή ήταν η δεύτερη εκτόξευση δορυφόρου της εταιρείας, μέσα σε μία εβδομάδα.
Αισθηση έχει προκαλέσει τογεγονός ότι ο δορυφόρος προφανώς εκτοξεύθηκε για να έρθει εις πέρας κάποια αποστολή κατασκοπείας για λογαριασμό των ΗΠΑ, καθώς με έγκριση των αρμόδιων εθνικών Αρχών των ΗΠΑ δεν δημοσιοποίηθηκαν οι στόχοι της αποστολής του.