Σύμφωνα με τον Πρόεδρο της Παγκύπριας Συντεχνίας Επαγγελματιών Καλλιτεχνών Γιώργο Γιωργαλλέτο « θέλουμε να εκφράσουμε την απογοήτευση μας για την αναβολή, καταβολή του επιδόματος προς τον καλλιτεχνικό κόσμο. Οι καλλιτέχνες για ακόμα μία φορά συναντούν την απαξίωση από την πολιτεία και μάλιστα λίγο πριν τις εορτές των Χριστουγέννων».
Σε χθεσινή συνεδρία στη Λεμεσό, η συντεχνία των καλλιτεχνών, αποφάσισε να καλέσει τον Υπουργό υπουργό παιδείας να χρησιμοποιήσει το κονδύλι πολιτισμού του 2020 για την καταβολή του έκτακτου επιδόματος στους καλλιτέχνες που περνούν δύσκολες μέρες λόγω κορωνοϊού.
Όπως τόνισε ο κ. Γιωργαλλέτος « η συντεχνία παρακαλεί τον υπουργό να μην στερήσει το επίδομα αυτό από τους καλλιτέχνες και να ανατρέξει στο κονδύλι πολιτισμού για το 2020 για την εξεύρεση του αναγκαίου ποσού με δεδομένο το ότι δεν έγιναν όλες οι πολιτιστικές εκδηλώσεις του τρέχοντος έτους».
Λόγω κορωνοϊού και μέτρων δεκάδες καλλιτέχνες έχουν περάσει στην ανεργία, με αποτέλεσμα σήμερα να βγουν στους δρόμους της Λεμεσού διαμαρτυρόμενοι με τον τρόπο που ξέρουν. Τη μουσική.
Η συντεχνία των καλλιτεχνών θεωρεί το επίδομα των 900 ευρώ πενιχρό. Αποτελεί όμως ανάσα σωτηρίας για τους ανθρώπους του πολιτισμού.