Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε καλό δρόμο βρίσκεται η τηλεκπαίδευση των μαθητών στα Λύκεια και Τεχνικές Σχολές, που άρχισε την περασμένη Δευτέρα μετά τα νέα αυστηρά μέτρα που αποφασίστηκαν για περιορισμό της εξάπλωσης του κορωνοϊού, διαβεβαιώνει ο Υπουργός Παιδείας, Πρόδρομος Προδρόμου

Συγκεκριμένα, ο κ. Προδρόμου, είπε ότι «γίνεται εξαιρετική δουλειά και βεβαίως μέσω της τηλεκπαίδευσης που μπορεί να μην είναι το ίδιο και δεν αντικαθιστά την εκπαίδευση με φυσική παρουσία στην διδασκαλία αλλά όμως δίνει δυνατότητες στους εκπαιδευτικούς που δεν είχαμε και δεν μπορούμε να έχουμε μέσα στις τάξεις».

Κατά την πρώτη εβδομάδα εντοπίστηκαν κάποια κενά και ελλείψεις σε ορισμένα σχολεία και τροχοδρομήθηκαν λύσεις.

«Με την εξαίρεση τεσσάρων με πέντε που παρουσιάζουν πρόβλημα με την σύνδεση στο διαδίκτυο. Πρόβλημα που δεν μπορούσε να λυθεί τώρα. Χρειάζονται κάποια έργα, για αυτά τα σχολεία δόθηκαν ιδιαίτερες λύσεις, τηλεκπαίδευση γίνεται», σημείωσε ο Υπουργός Παιδείας.

Την ίδια ώρα, όμως με την καταψήφιση του κρατικού προϋπολογισμού, παραμένουν μετέωρα τα αναπτυξιακά έργα τα οποία είναι σε εξέλιξη ή επρόκειτο να αρχίσουν, ενώ αβεβαιότητα υπάρχει και στον καλλιτεχνικό κόσμο, αφού δεν θα μπορεί να καταβληθεί το επίδομα των εννιακοσίων ευρώ, καθώς και η πρόσθετη φοιτητική χορηγία.