Ενδεικτική η τοποθέτηση του ότι « η Ε.Ε επιβάλλει κυρώσεις εναντίον μας ούτως ή άλλως από το 1963. Η Ε.Ε ποτέ δεν ενήργησε με ειλικρίνεια. Η Ε.Ε ποτέ δεν τήρησε οποιαδήποτε από τις υποσχέσεις που έδωσε.»
Ξεχωρίζοντας φίλους και εχθρούς εντός του μπλοκ, ευχαρίστησε τους τίμιους κατά τα λεγόμενά του ηγέτες της Ε.Ε που τάσσονται εναντίον των κυρώσεων κατά της Τουρκίας, ενώ έστρεψε τα πυρά του εναντίον της ελληνικής κυβέρνησης.
«Τρέχουν μακριά από το τραπέζι του διαλόγου, κάνουν πολιτική με ψέματα και έχουν πάντα αυτή την προσέγγιση», σημείωσε χαρακτηριστικά.
«Θα τα πούμε με τον Μπάιντεν»
Η Βουλή των Αντιπροσώπων στις Ηνωμένες Πολιτείες ενέκρινε με συντριπτική πλειοψηφία το αμυντικό νομοσχέδιο, στο οποίο προβλέπονται και κυρώσεις κατά της Άγκυρας για την απόκτηση των ρωσικών S400.
Υπό άλλες συνθήκες ο Ταγίπ Ερντογάν θα έπνεε μένεα κατά των αμερικανών. Ωστόσο, επέλεξε επί του παρόντος να διατηρήσει χαμηλούς τόνους, σε μια κίνηση που κατά τους πολιτικούς αναλυτές ερμηνεύεται και ως άνοιγμα προς την διακυβέρνηση Μπάιντεν.
Σύμφωνα με τον Τούρκο Πρόεδρο « ας αφήσουμε τον κύριο Μπάιντεν να αναλάβει τα καθήκοντά του πρώτα. Πιθανώς όταν αναλάβει, θα συναντηθούμε με τον κύριο Μπάιντεν και θα συζητήσουμε συγκεκριμένα θέματα.»
Ο Τούρκος Πρόεδρος βρίσκεται ήδη στο Αζερμπαιτζάν για διήμερη επίσημη επίσκεψη, ώστε να εορταστεί η νίκη στο Ναγκόρνο Καραμπάχ έναντι των Αρμενίων. Αύριο θα παραβρεθεί και στην παρέλαση που θα λάβει χώρα στο Μπακού και στην οποία θα συμμετάσχουν και Τούρκοι στρατιώτες.