Περίπου είκοσι άτομα άνοιξαν πανό και αποπειράθηκαν να προχωρήσουν συγκροτημένα σε πορεία.
Αστυνομικές δυνάμεις δημιούργησαν κλοιό ασφαλείας, προκειμένου να αποτραπεί τυχόν προσπάθεια πρόκλησης επεισοδίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες, στην οδό Γραβιάς, προσήχθησαν δέκα μέλη του ΚΚΕ (μ-λ) και οδηγήθηκαν στη ΓΑΔΑ.
Από το πρωί πάντως αρκετοί είναι εκείνοι που άφησαν λουλούδια στο σημείο όπου δολοφονήθηκε πριν από 12 χρόνια ο μαθητής Αλέξανδρος Γρηγορόπουλος από τον ειδικό φρουρό Επαμενώνδα Κορκονέα.
Χιλιάδες αστυνομικοί είναι επί ποδός στο κέντρο της Αθήνας αλλά και σε περιφερειακούς δήμους σήμερα, καθώς συμπληρώνονται 12 χρόνια από την δολοφονία του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου. Όπως έχει ανακοινωθεί επιτρέπονται συγκεντρώσεις και πορείες λόγω των συνθηκών της πανδημίας του κορονοϊού, όπως ίσχυε και στην επέτειο του Πολυτεχνείου.
Αντιδράσεις από την αντιπολίτευσηΟ ΣΥΡΙΖΑ σε ανακοίνωσή του αναφέρει ότι «η κυβέρνηση έχει μετατρέψει από το πρωί τα Εξάρχεια σε κατεχόμενη ζώνη. Παραβιάζοντας κάθε έννοια νομιμότητας, η αστυνομία απαγορεύει σε πολίτες ακόμα και ατομικά να προσεγγίσουν το σημείο της δολοφονίας του Αλέξανδρου Γρηγορόπουλου, για να αφήσουν ένα λουλούδι ως ένδειξη τιμής και μνήμης. Το κρεσέντο καταστολής κορυφώθηκε νωρίς το μεσημέρι με την προσαγωγή συνδικαλιστικών εκπροσώπων, δημοτικών συμβουλών και άλλων πολιτών οι οποίοι δεν παραβίασαν κανένα υγειονομικό μετρό. Ο ανίκανος να συλλάβει τους καταδικασμένους νεοναζί της Χρυσής Αυγής, κ. Χρυσοχοΐδης, δίνει τώρα εντολές να προσαχθούν οι δικηγόροι των θυμάτων της Χρυσής Αυγής. Μαζί με τον ανεύθυνο κ. Μητσοτάκη φέρουν την αποκλειστική ευθύνη για τη σημερινή ντροπιαστική εικόνα. Απαιτούμε να αφεθούν ελεύθεροι όλοι οι προσαχθέντες. Η μνήμη δεν μπορεί να μπει σε καραντίνα».
Ο γενικός γραμματέας της ΚΕ του ΚΚΕ Δημήτρης Κουτσούμπας, με αφορμή την ένταση στα Εξάρχεια, σε δήλωσή του αναφέρει:
«Από το πρωί αντιπροσωπείες πολιτικών κομμάτων, οργανώσεων νεολαίας, αιρετών στην τοπική διοίκηση, συνδικάτων, μαζικών φορέων φοιτητών, μαθητών κ.λπ., τηρώντας όλα τα υγειονομικά μέτρα, προσέρχονται στον χώρο της δολοφονίας του Αλ. Γρηγορόπουλου, για να αφήσουν ένα λουλούδι. Απέναντι σ’ αυτές τις συμβολικές εκδηλώσεις, στη μνήμη ενός αδικοχαμένου παιδιού, η κυβέρνηση απαντά με χιλιάδες συνωστισμένους αστυνομικούς, με αυταρχισμό, παρεμπόδιση και προσαγωγές. Η κυβέρνηση, για μια ακόμη φορά, εκτίθεται και αυτογελοιοποιείται. Τα αυταρχικά μέτρα που παίρνει είναι πέρα και έξω από κάθε λογική προστασίας της δημόσιας υγείας, την οποία άλλωστε έχει αφήσει στο έλεος. Υπακούουν μόνο σε μία λογική και σ’ ένα στόχο: Να μπει «φίμωτρο» στο λαό -και ιδιαίτερα στη νεολαία- και να μονιμοποιηθούν πρακτικές καταστολής με πρόσχημα την πανδημία. Καλούμε τον λαό να καταδικάσει το νέο όργιο κυβερνητικού αυταρχισμού. Απαιτούμε την απελευθέρωση όλων των προσαχθέντων και ζητάμε να επιτραπεί ελεύθερα σε όσους το επιθυμούν να τιμήσουν τη μνήμη του Αλ. Γρηγορόπουλου».