Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η ηγεσία των Οικολόγων συζήτησε με τον κ. Μαλά, θέματα που αφορούν την οικονομία, το κυπριακό και το μέλλον του τόπου.

Μετά τη συζήτηση η ΓΓ των Οικολόγων δήλωσε ότι δεν πρέπει να χάνεται καμία ευκαιρία διαλόγου για να μπορέσουμε να έχουμε συνεργασία και ενότητα. Από την πλευρά του Σταύρος Μαλάς, ανέφερε ότι οι απόψεις που έχουν εκφραστεί είναι ωφέλιμες και αυτά που τον ενώνουν με τους Οικολόγους είναι περισσότερα από αυτά που τους χωρίζουν.

Δείτε στο βίντεο αποσπάσματα των δηλώσεών τους: