Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Για τρεις μέρες κλείνει το Γ’ Δημοτικό Ιδαλίου ο Σύνδεσμος Γονέων του σχολείου ως ένδειξη διαμαρτυρίας για την αποπνικτική ατμόσφαιρα που σημειώνεται στην περιοχή λόγω των εργοστάσιων ασφάλτου. Τι κι αν γράφτηκαν αμέτρητα ρεπορτάζ, τι κι αν έγινε πολλές φορές κινητοποιήσεις στην περιοχή από τους κατοίκους και τα παιδιά, τίποτα δεν έχει αλλάξει. Γονείς, μαθητές και εκπαιδευτικοί, ενώνουν τις φωνές τους και προειδοποιούν με δυναμικότερα μέτρα. Μάλιστα, σήμερα στο σχολείο πήγαν μόλις 30 μαθητές από τους 460.

Σε δηλώσεις του στο ant1.com.cy ο αντιπρόεδρος της ΠΟΕΔ, Απόστολος Σκουρουπάτης, αναφέρει πως «η ΠΟΕΔ εκφράζει την αμέριστη συμπαράσταση της στον κοινό αγώνα εκπαιδευτικών μαθητών, γονιών και κατοίκων της περιοχής του Γ’ Δημοτικού Σχολείου Ιδαλίου, στη συλλογική προσπάθεια να μετακινηθούν τα εργοστάσια ασφάλτου από την περιοχή την οποία περιβάλουν το σχολείο.»

«Σήμερα οι μαθητές απέχουν από τα μαθήματα τους. Στο σχολείο είναι μόνο 30 μαθητές από τους 460, με απόφαση του Συνδέσμου Γονέων, απόφαση στην οποία εμείς ως συντεχνία συμπαραστεκόμαστε και ετοιμαζόμαστε να προχωρήσουμε και εμείς την επόμενη φορά σε δυναμικά μέτρα, εφόσον ακολουθηθούν όλες οι διαδικασίες, έτσι ώστε  να πετύχουμε τον κοινό στόχο που είναι σε πρώτη φάση η αναστολή λειτουργίας των εργοστασίων ασφάλτου, μέχρι την μετακίνηση τους», σημειώνει ο κος Σκουρουπάτης.

Επισημαίνει δε, πως «είναι πραγματικά δύσκολο, να έχεις καθημερινά παράθυρα ανοιχτά και να εργάζονται τα εργοστάσια με τα καυσαέρια να είναι συνεχώς εντός των τάξεων.»

«Τα παράπονα που έρχονται κοντά μας είναι καθημερινά από εκπαιδευτικούς και προσωπικό και οι τρεις μέρες αποχή που έχει εξαγγείλει ο Σύνδεσμος από τα μαθήματα  είναι πραγματικά λίγες όσον αφορά ένα αγώνα που έχει να κάνει με την υγεία μαθητών, εκπαιδευτικών και κατοίκων», υπογραμμίζει ο αντιπρόεδρος της ΠΟΕΔ.

Image removed.