Συνολικά κατά το Σαββατοκύριακο έγιναν 494 rapid test και όπως ανακοινώθηκε για τα 14 άτομα στον οίκο ευγηρίας Παναγία στη Λεμεσό, θα γίνει τεστ μοριακής εξέτασης και εάν επαληθευτούν, τότε θα ανακοινωθούν επίσημα ως θετικά αποτελέσματα.
Σύμφωνα με τον Εκπρόσωπο Τύπου του ΟΚΥπΥ Χαράλαμπο Χαριλάου « είναι η μεγάλη μας ανησυχία, η μεγάλη μας έγνοια οι οίκοι ευγηρίας, βοηθούμε εκεί και όπου μπορούμε υπάρχουν γύρω στα 20 άτομα που νοσηλεύονται αυτή την στιγμή στα δημόσια νοσηλευτήρια ο χρόνος παραμονής τους είναι παρατεταμένος λόγω και των άλλων παθήσεων που έχουν τα άτομα αυτά».
Στο Νοσοκομείο Αμμοχώστου που λειτουργεί και ως Νοσοκομείο Αναφοράς, το 33% από τους ασθενείς με κορωνοϊό που νοσηλεύονται, προέρχονται κλειστές δομές και καταβάλλονται προσπάθειες να δημιουργηθεί μια ενδιάμεση δομή, η οποία θα φιλοξενεί τα άτομα αυτά, όταν αρνητικοποιούνται, ώστε να αποδεσμεύονται κλίνες.
Όπως δήλωσε η δρ. Ζωή Δωροθέα Πάνα « δεν μας επιτρέπει να έχουμε αυτά τα φαινόμενα, όχι μόνο το μέγεθος της αλυσίδας συρροής αλλά και η βαρύτητα που έχει δεδομένου ότι οι άνθρωποι εκεί μέσα είναι υψηλού κινδύνου, είτε λόγο ηλικίας είτε λόγο του ότι παρουσιάζουν ταυτόχρονα χρόνια προβλήματα και αυτό το βλέπουμε και μέσα στα νοσοκομεία μας».
Η δρ. Πάνα, χαρακτήρισε ισχυρό όπλο τα rapid test και τα εθελοντικά προγράμματα εκπαίδευσης και διαφώτισης, αφού όπως είπε θα δημιουργηθεί μία ασπίδα προστασίας των ηλικιωμένων ατόμων.