Θετικός στον κορωνοϊό ηλικιωμένος το έσκασε από το Πολυδύναμο Κέντρο «Μιχαήλ» από την Κυπερούντα τα μεσάνυχτα και φαίνεται ότι πάσχει από άνοια.
Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Κοινοτάρχης Κυπερούντας, Γεώργιος Παναγιώτου, επισήμανε πως ο ηλικιωμένος εντοπίστηκε και επέστρεψε πίσω στο Πολυδύναμο Κέντρο γύρω στις 2 τα μεσάνυχτα.
Όπως εξήγησε, δεν κινδύνεψε η ζωή του ηλικιωμένου, ενώ πρόσθεσε ότι πρόκειται για ένα δύσκολο άνθρωπο.
Παράλληλα, όσον αφορά την κατάσταση στο γηροκομείο μετά από τον εντοπισμό κρουσμάτων, ο κ. Παναγιώτου είπε ότι είναι πολύ ελεγχόμενη η κατάσταση και το προσωπικό είναι ικανοποιητικό.
Την ίδια ώρα, ο Κοινοτάρχης επισήμανε ότι οι θετικοί στον κορωνοϊό ηλικιωμένοι είναι καλά στην υγεία τους και ο ένας ασθενής που είχε μεταφερθεί στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, επέστρεψε πίσω και είναι καλά στην υγεία του.