Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Απεβίωσε ένας από τους οκτώ ασθενείς που είχε επιβληθεί σε χειρουργική επέμβαση για καταρράκτη μετά από ταλαιπωρία που είχε υποστεί τις τελευταίες εβδομάδες λόγω της επιμόλυνσης.

Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, Μέρα Μεσημέρι, ο πατήρ Ραφαήλ, συγγενής ενός εκ των οκτώ ασθενών, είπε ότι ο συγκεκριμένος άνθρωπος νοσηλεύονταν στο νοσοκομείο και είχε χάσει το μάτι του.

Παράλληλα, επισήμανε ότι ο ασθενής είχε μεταφερθεί στο σπίτι του ωστόσο χρειάστηκε να επιστρέψει στο νοσοκομείο μετά από επιπλοκές στην υγεία του όπου και απεβίωσε.

Την ίδια ώρα, ο πατήρ Ραφαήλ ανέφερε ότι ακόμα δεν έχουν ενημέρωση για το πόρισμα του Υπουργείου Εργασίας και του Υπουργείου Εργασίας που όπως έχει γίνει γνωστό έχει ολοκληρωθεί, κάτι που ζητούν επιστάμενα εδώ και καιρό.

Μάλιστα, τόνισε ότι πρέπει να ασκηθεί πίεση από τον Γενικό Εισαγγελέα και από την Υπουργό Δικαιοσύνης στην Αστυνομία να προχωρούν οι υποθέσεις.

Όσον αφορά τη ψυχολογική κατάσταση των υπόλοιπων ασθενών, ο πατήρ εξήγησε ότι έχει επηρεαστεί μετά που έμαθαν για το θάνατο του ασθενούς.

«Δεν μπορεί να κυκλοφορήσει, νιώθει πολύ μειονεκτικά η γιαγιά μου», τόνισε ο πατήρ και πρόσθεσε ότι δεν έχουν σταλεί οι ψυχολόγοι που είχαν πει ότι θα έστελναν.

Καταλήγοντας, υπογράμμισε ότι ζητούν απαντήσεις οι συγγενείς των ασθενών, ενώ σημείωσε ότι έχει καταγγελία από τις 21 Οκτωβρίου και δεν τους έχουν ενημερώσει ακόμη για τίποτα.

Υπενθυμίζεται ότι τον προηγούμενο μήνα υποβλήθηκαν σε χειρουργική επέμβαση καταρράκτη σε ιδιωτικό νοσηλευτήριο οκτώ ασθενείς και προσβλήθηκαν από πολυανθεκτικό στέλεχος.

Πέντε εκ των οκτώ ασθενών παρουσίασαν επιπλοκές στην υγεία τους και μεταφέρθηκαν εσπευσμένα στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, όπου και τελικά έχασαν την όραση τους.