Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ο κοινοτάρχης Χριστάκης Ανδρέου μιλώντας στο Κυπριακό Πρακτορείο Ειδήσεων, χαρακτήρισε την κατάσταση ανυπόφορη εξαιτίας της καύσης αδρανών υλικών και ανέφερε πως  οι κάτοικοι της περιοχής διαμαρτύρονται έντονα.

 
Το πρόβλημα, είπε, διογκώνεται και ο χώρος απόρριψης αδρανών υλικών έχει μετατραπεί σε κανονικό σκυβαλότοπο όπου γίνεται και καύση σκουπιδιών.
 
Επεσήμανε πως ευθύνη για το χώρο δεν φέρει μόνο η κοινότητα της Μαραθούντας αλλά όλοι οι πολίτες της Πάφου. Ο κ. Ανδρέου κάλεσε τόσο τις δημοτικές όσο και τις κοινοτικές αρχές να ευαισθητοποιήσουν τους κατοίκους τους και να χρησιμοποιούν το χώρο εκείνο μόνο για την απόρριψη αδρανών υλικών. Εμείς, συνέχισε, μπορούμε να κάνουμε όσο πιο καλή διαχείριση μπορούμε, αλλά ωστόσο το πρόβλημα εξακολουθεί να υφίσταται.
 
Ο κ. Ανδρέου σημείωσε πως το Υπουργείο Εσωτερικών έχει δώσει παράταση ενός μηνός  στο χώρο απόρριψης αδρανών υλικών μέχρι να λειτουργήσουν τα « πράσινα σημεία». Η κοινοτική αρχή, κατέληξε, «έχουμε κάνει τα πάντα για το κλείσιμο του χώρου, που γειτνιάζει με κατοικημένες περιοχές».