Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Επιστρέφουν κανονικά στα σχολεία τους την Δευτέρα 30 Νοεμβρίου οι μαθητές Λυκείου και Τεχνικών Σχολών στην Πάφο και την Λεμεσό, μετά από περίπου 2 εβδομάδες.

Μετά από αυτή την εξέλιξη, ξεκαθαρίστηκε πλέον ότι τα σχολεία δεν θα κλείσουν νωρίτερα για τις γιορτές των Χριστουγέννων και οι μαθητές του Λυκείου και των Τεχνικών Σχολών των δύο Επαρχιών, την άλλη βδομάδα θα αφήσουν τις οθόνες του υπολογιστή τους και επιστρέφουν με φυσική παρουσία στα θρανία .

Το γεγονός πως η επιστροφή αφορά μαθητές Λυκείων και Τεχνικών Σχολών, οδηγεί στο ερώτημα κατά πόσο ο χρόνος που αναλώθηκε σε εξ΄αποστάσεως εκπαίδευση αλλά και αυτός που απομένει με φυσική παρουσία, επαρκεί για να καλυφθούν οι απαιτήσεις για το μεγάλο στοίχημα των εξετάσεων Τετραμήνων.

Ο ant1.com.cy επικοινώνησε με τον Πρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ Θέμη Πολυβίου ο οποίος επεσήμανε πως η επιστροφή των μαθητών αύριο σε σχολικό περιβάλλον δεν απαντά από μόνη της τις αυξημένες απαιτήσεις που έχουν να αντιμετωπίσουν ενόψει μιας καθ’ ομολογία απαιτητικής σχολικής χρονιάς.

«Ελπίζουμε ότι τα πράγματα θα κυλήσουν ομαλά,  εμείς θα συνεχίσουμε το έργο μας σε ότι αφορά την κατ’ οίκον εκπαίδευση εκεί που πρέπει να γίνει παρόλα τα προβλήματα που υπάρχουν» σημείωσε ο κ. Πολυβίου, εστιάζοντας στο γεγονός πως ένας αρκετά μεγάλος αριθμός μαθητών εξακολουθεί να παραμένει σε αυτοπεριορισμό λόγω επαφής με επιβεβαιωμένο κρούσμα.

Το ερώτημα που τίθεται στη βάση αυτών των δεδομένων, είναι το πόσο έτοιμο είναι το εκπαιδευτικό οικοδόμημα να προετοιμάσει τους μαθητές για τις επερχόμενες εξετάσεις Τετραμήνων. Επ’ αυτόυ ο κ. Πολυβίου ανέφερε πως  ήδη υπάρχουν περιπτώσεις μαθητών που απουσιάζουν από τα σχολεία τους για διάστημα ακόμη και πέραν του ενός μηνός, γεγονός που τους φέρνει ήδη σε δυσχερέστερη θέση έναντι των συμμαθητών τους.

Επιπρόσθετα σύμφωνα με τον κ. Πολυβίου, γεννάται το ερώτημα « αν ξεκινήσουν οι εξετάσεις να χρειαστεί να λείπουν από το σχολείο. Πως θα γίνουν οι εξετάσεις, τι θα γίνει σε περίπτωση που χρειαστεί να απουσιάζει ένας μεγάλος αριθμός μαθητών από τα σχολεία» διερωτήθηκε χαρακτηριστικά.

Τόνισε μάλιστα πως παρόλη την προσπάθεια των εκπαιδευτικών να στηρίξουν τους μαθητές που βρίσκονται σε κατ΄ οίκον περιορισμό « πιστεύω ότι δεν θα είναι στην ίδια μοίρα με τους άλλους συμμαθητές τους».

Το μεγαλύτερο πρόβλημα ωστόσο σύμφωνα με τον Πρόεδρο της ΟΕΛΜΕΚ, έχει να κάνει με το τι μέλλει γενέσθαι σε περίπτωση που ένας μαθητής πρέπει να αυτοπεριοριστεί τις ημερομηνίες των εξετάσεων. Τόνισε επ΄αυτού πως ως Οργάνωση έχουν ζητήσει επανειλημμένως συνάντηση με τον αρμόδιο Υπουργό το τελευταίο διάστημα χωρίς εντούτοις ανταπόκριση.

____________________________________________________________________________________________

Διαβάστε Επίσης: