Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Συνολικά 59 ασθενείς με κορωνοϊό νοσηλεύονται το Σάββατο στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, το οποίο λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς.

Από τους 59 ασθενείς που νοσηλεύονται στο Νοσοκομείο, οι 4 βρίσκονται στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας, καθώς χρήζουν πιο στενής παρακολούθησης.

 

Οι 23 από τους νοσηλευόμενους στο Νοσοκομείο Αναφοράς μεταφέρθηκαν από διάφορα Ιδρύματα.

  

Στο Κέντρο Αποκατάστασης Eden Resort, στην Τερσεφάνου, φιλοξενούνται 74 πρόσωπα, τα οποία θα παραμείνουν μέχρι την πλήρη αρνητικοποίησή τους.

Συνολικά, στα νοσηλευτήρια του ΟΚΥπΥ νοσηλεύονται 108 ασθενείς COVID-19, ως εξής:

Image removed.