Αρχίζει το Σαββατοκύριακο από τη Λεμεσό και την Πάφο η διενέργεια δειγματοληπτικού ελέγχου με τη μέθοδο της ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου σε οίκους ευγηρίας, κέντρα αποκατάστασης και άλλες κλειστές δομές
Πρόθεση του Υπουργείου Υγείας είναι να θωρακίσει τις δομές όπου φιλοξενούνται άτομα μεγάλης ηλικίας και γι αυτό θα πραγματοποιούνται σε εβδομαδιαία βάση rapid test στο προσωπικό και μηνιαία στους ένοικους.
Επέκταση των rapid test στις υπόλοιπες επαρχίες, αναμένεται να υπάρξει με την ολοκλήρωση του προγράμματος της μοριακής εξέτασης που ευρίσκεται σε ισχύ. Ενώ κατά το Σαββατοκύριακο αναμένεται να αναλάβουν δράση και οι εθελοντές φοιτητές ιατρικής οι οποίοι θα επισκέπτονται οίκους ευγηρίας, κέντρα αποκατάστασης και άλλες κλειστές δομές για να ελέγχουν κατά πόσον εφαρμόζονται τα υγειονομικά πρωτόκολλα
«Να διασφαλιστεί ότι τα θετικά περιστατικά εκεί και όπου υπάρχει κατάλληλη υποδομή να παραμένουν εκεί εφόσον δεν χρήζουν ενδονοσοκομειακής νοσηλείας, να διασφαλιστεί εφόσον ολοκληρώνει την θεραπεία του, ένα τέτοιο περιστατικό εφόσον ολοκληρώνει την θεραπεία του επιστρέφει στην βάση του στον οίκο ευγηρίας», ανέφερε ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ Χαράλαμπος Χαριλάου.
Με τα 35 θετικά κρούσματα χθες στο Κλημέντιο στη Λευκωσία, αυξήθηκαν σε δέκα οι οίκοι ευγηρίας που δέχθηκαν πλήγμα από τον κορωνοιό. Με την περίπτωση του Πολυδύναμου Κέντρου στην Κυπερούντα να παρουσιάζεται βελτιωμένη. Χρειάζεται όμως στήριξη από τις αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες
«Χρήζουμε ακόμη μερικής βοήθειας 3- 4 νοσηλευτές η οποίο θα μας βοηθήσουν να ανταπεξέλθουμε γιατί βρισκόμαστε στην 10 με 11 μέρες συμφώνα με τους γιατρούς ίασης του ιού, οπότε η πλειοψηφία μας είναι καλά ανεξάρτητα αν είχαμε ένα θάνατο ακόμα και αυτό που στείλαμε στο νοσοκομείο αναφοράς έχει νοσηλευτεί έχει ιάσει και έχει επιστρέψει πίσω», σημείωσε ο κ. Χαριλάου.
Ατέλειωτες ουρές
Μαζική συνεχίζει να είναι και η παρουσία του κοινού στα σημεία όπου διενεργούνται τα τεστ ταχείας ανίχνευσης αντιγόνου.
«Λόγω των εγγονιών που είμαστε μαζί ήρθαμε να το κάμουμε να ξενοιάζουμε», ανέφερε μία εκ των πολιτών που βρέθηκε στο σημείο.
«Ήρθαμε να κάνουμε το τεστ η εγγονή μου πάει στο σχολειό του αρχάγγελου έπρεπε να το κάμουμε, ανησυχούμε ναι ανησυχούμε και ήρθαμε να το κάμουμε να φύουμε που την έννοια».
«Βρέθηκε θετικό κρούσμα στην εργασία μας για αυτό μας έστειλαν για να κάνουμε το τεστ», πρόσθεσε άλλος πολίτης.
Αύριο θα διενεργούν τεστ δώδεκα κινητές μονάδες.
____________________________________________________________________________________________