Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Ακτοπλοϊκή σύνδεση Κύπρου - Ελλάδος την καλοκαιρινή περίοδο του 2021, και μετά από είκοσι ολόκληρα χρόνια.

Τα τελευταία νέα προς τον στόχο του Υφυπουργείου Ναυτιλίας ανακοίνωσε, από την εκπομπή ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Υφυπουργός Βασίλης Δημητριάδης.

Συγκεκριμένα, ο κ. Βασιλιάδης, είπε ότι «είμαστε έτοιμοι για να προκηρύξουμε ένα ανοιχτό ευρωπαϊκό διαγωνισμό, εντός του επόμενου δεκαημέρου έτσι που να καταστεί εφικτή η υπηρεσία αυτή να λειτουργήσει κατά την καλοκαιρινή περίοδο του 2021».

Σύμφωνα με το Υφυπουργό Ναυτιλίας, ήδη εκδηλώθηκε προφορικό ενδιαφέρον από διάφορες εταιρίες γι’ αυτή τη θαλάσσια διαδρομή, ενώ όσον αφορά την συχνότητα της γραμμής θα προσαρμόζεται ανάλογα με την περίοδο.

«Η συχνότητα θα είναι ανάλογη της περιόδου, δηλαδή την καλοκαιρινή περίοδο που περιμένουμε ένα μεγαλύτερο ενδιαφέρον από τους κύπριος πολίτες θα είναι σε εβδομαδιαία βάση, για αυτό μάλιστα είναι και τακτική γραμμή θα λειτουργά σε εβδομαδιαία βάση την χειμερινή περίοδο η συχνότητα θα μειώνεται σε μια φορά το δεκαπενθήμερο, και τους χειμερινούς μήνες ενδεχομένως να είναι μια φορά τον μήνα», τονίζει ο Υφυπουργός Ναυτιλίας.  

Τα κόμιστρα θα κυμαίνονται στα 50 ευρώ ανά επιβάτη για μονή διαδρομή, και 80 μετ' επιστροφής. Ενώ αν ο επιβάτης επιλέγει καμπίνα, το ποσό θα αυξάνεται στο 80 και 120 ευρώ αντίστοιχα.

Η ανάδοχος εταιρεία που θα αναλάβει την ακτοπλοϊκή σύνδεση Λάρνακας ή Λεμεσού με τον Πειραιά, θα έχει τη δυνατότητα να εντάξει στην διαδρομή και ένα ενδιάμεσο σταθμό σε ένα ελληνικό νησί, με τα επικρατέστερα να είναι η Κρήτη και η Ρόδος.