Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ανεξέλεγκτες διαστάσεις τείνει να λάβει η ανοικτή πλέον σύγκρουση νοσηλευτών με τον ΟΚΥπΥ εξ΄ αφορμής τη ασθενούς με κορωνοϊού που νοσηλεύεται εντός του Νοσοκομείου Αθαλάσσας, με τη συντεχνία των πρώτων να προβαίνει μάλιστα σε δημοσίευση φωτογραφιών από το χώρο που διαμένει η ασθενής. Χθες ο ΟΚΥπΥ είχε προβεί με τη σειρά σε δημοσίευση φωτογραφιών που επιχειρούσαν να αντικρούσουν τα όσα οι νοσηλευτές υποστηρίζουν.

Σε ανακοίνωση της η ΠΑΣΥΝΟ μάλιστα που συνοδεύει τις φωτογραφίες κάνει λόγο πως «είναι καιρός να αρχίσουμε να ζητούμε και παραιτήσεις για την παραπληροφόρηση του πολίτη και για τη μεγάλη και άνευ λόγου καθυστέρηση σε καίρια ζητήματα της υγείας εκ μέρους του ΟΚΥπΥ».

Στην εκπομπή «Μέρα Μεσημέρι» παρενέβη ο εκπρόσωπος Τύπου της ΠΑΣΥΝΟ Θεόδωρος Πετέλης ανέφερε πως με «έκπληξη είδαμε τον εκπρόσωπο Τύπου του ΟΚΥπΥ να προβαίνει σε αυτές τις δηλώσεις και σε παραπληροφόρηση του κοινού».

Στην εκπομπή παρενέβη και ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ Χαράλαμπος Χαριλάου ο οποίος ανέφερε πως μετά τις καταγγελίες εκ μέρους των νοσηλευτών το Σαββατοκυριάκο, επισκέφθηκε ο ίδιος μαζί με λοιμωξιολόγο το χώρο για «αυτοψία», και αυτό που αντίκρισε ήταν πολύ διαφορετικό από αυτό μετέφεραν οι νοσηλευτές στις δηλώσεις τους.

Ανέφερε πως εντός του Νοσοκομείου υπάρχει εύκαιρος χώρος για να φιλοξενήσει την ασθενή που είναι θετική στον ιό. «Υπάρχουν διάφοροι χώροι νοσηλείας, χώρος απομόνωσης» σημείωσε ο κ. Χαριλάου, λέγοντας μάλιστα πως υπάρχουν και δυο τουαλέτες, μπάνιο, ντουζιέρα και γραφείο για τους νοσηλευτές, όπου και όπως υποστηρίζει, επεξηγήθηκε στους νοσηλευτές το πώς έπρεπε να τύχει χειρισμού το συγκεκριμένο περιστατικό.

https://www.youtube.com/watch?v=5mPP0yyG1tc Υπενθυμίζεται πως το συγκεκριμένο περιστατικό έφερε στο φως της δημοσιότητας ο ΑΝΤ1 στις 20 του μήνα, και συγκεκριμένα αφορά ασθενή που είναι θετική στον ιό  και αντί να μεταφερθεί είτε στο Νοσοκομείο Αναφοράς είτε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, βρίσκεται απομονωμένη σε ένα δωμάτιο.

Χθες ο ΟΚΥπΥ με ανακοίνωση έκανε λόγο λανθασμένη πληροφόρηση και για «βεβιασμένες δηλώσεις και καταγγελίες χωρίς έρευνα» που «βλάπτουν τα συμφέροντα των ασθενών και το καλό του Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας».

Για λανθασμένη πληροφόρηση κάνει λόγο ο ΟΚΥπΥ για την νοσηλεία ψυχικά ασθενών θετικών στον ιό

Κάνει λόγο μάλιστα ότι η ασθενής για την οποία έγιναν οι καταγγελίες, νοσηλευόταν σε απομονωμένο θάλαμο με διάφορα δωμάτια νοσηλείας, όπου μπορούν να νοσηλευτούν κι άλλα περιστατικά, ενώ διαθέσιμα ήταν μπάνια και αποχωρητήρια.

Παρατίθενται οι φωτογραφίες που δημοσίευσε η ΠΑΣΥΝΟ για τις συνθήκες διαβίωσης της ασθενούς.

Image removed.

Image removed.

Image removed.

Image removed.