Μάλιστα, σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι», ο εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου, ανέφερε πως «είμαστε σε ένα πολύ κρίσιμο σημείο. Αυτή τη στιγμή το Νοσοκομείο Αμμοχώστου με τις δύο εισαγωγές που θα πάνε φθάνουνε τους 70. Η δε Λευκωσία, έχει στον ειδικό θάλαμο 12 και όλους 10 στη ΜΕΘ, εκ των οποίων οι 7 είναι διασωληνομένοι.
«Υπάρχουν άλλοι εννέα αυτή τη στιγμή στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού. Και υπάρχουν και στο Μακάρειο τα δύο παιδάκια τα οποία νοσηλεύονται, ενώ υπάρχουν και δύο θετικές μητέρες οι οποίες έχουν γεννήσει και βρίσκονται εκεί με τα νεογνά τους», συμπλήρωσε.
Σύμφωνα με πληροφορίες του ant1.com.cy, πρόκειται για δύο γυναίκες οι οποίες γέννησαν το Σαββατοκύριακο και θα παραμείνουν για νοσηλεία στη Γυναικολογική Κλινική του Μακάρειου Νοσοκομείου τουλάχιστον για τέσσερις μέρες.
Ο κος Χαριλάου εξήγησε επίσης πως αυτή τη βδομάδα περιμένουν αυξημένες εισαγωγές στα νοσηλευτήρια. «Είναι γι’ αυτό που έχουμε επεκταθεί στο Γ.Ν. Λεμεσού, προκειμένου να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στις αυξημένες ανάγκες», υπογράμμισε.