Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σε εξαιρετικά δύσκολή και κρίσιμη κατάσταση βρίσκεται η τύχη των ενοίκων στο «Τιμόθειο» γηροκομείο, με τον ιδιοκτήτη μάλιστα να ενημερώνει από τον ΑΝΤ1 πως είναι πλέον ορατό το ενδεχόμενο να βάλει «λουκέτο» αύριο το πρωί, οδηγώντας ουσιαστικά στο δρόμο όλους τους ηλικιωμένους. Την ίδια ώρα, συγγενής ηλικιωμένου και ο Σύνδεσμος Ιδιοκτητών Οίκων Ευγηρίας απευθύνουν έκκληση μέσω της εκπομπής του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι», με τον ΟΚΥπΥ  να απαντά πως είναι δεμένα τα χέρια του.

Στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι»  παρενέβησαν όλοι οι ενδιαφερόμενοι εκφράζοντας ουσιαστικά κραυγή αγωνίας για την επόμενη ημέρα. Ο ιδιοκτήτης του οίκου Μιχάλης Τιμοθής δήλωσε στην παρέμβαση του πως ουσιαστικά ο ίδιος έλαβε τελεσίγραφο από το προσωπικό, πως αν δεν μεταφερθούν μέχρι αύριο οι θετικοί στον κορωνοϊό ένοικοι της Στέγης, αύριο Πέμπτη δεν πρόκειται να προσέλθουν στις εργασίες τους.

Σημειώνεται στο σημείο αυτό, πως σύμφωνα με τον κ. Τιμοθή, αυτή την στιγμή εντός του γηροκομείου διαμένουν δέκα ηλικιωμένοι θετικοί στον ιό, ενώ δυο επιπλέον θετικά περιστατικά έχουν μεταφερθεί σε Νοσοκομείο Αναφοράς  και Eden Resort Τερσεφάνου. Ωστόσο σύμφωνα με τον ιδιοκτήτη, το προσωπικό με φόβο της δικής του ασφάλειας αλλά και των οικείων του, ζητούν επιτακτικά τη μεταφορά των θετικών στον ιό ασθενών.

Σε μια τέτοια περίπτωση σημείωσε ο κ. Τιμοθής, αύριο θα αναγκαστεί ο ίδιος να ενημερώσει τους συγγενείς των ενοίκων να πάνε στο ίδρυμα και να παραλάβουν τους οικείους τους καθώς δεν θα έχει προσωπικό για να τους προσέχει. Ασχέτως του ότι και οι δέκα είναι ασυμπτωματικοί και έχουν απομονωθεί από τους αρνητικούς στον ιό ενοίκους, χωρίς προσωπικό δεν θα μπορέσουν να συνεχίσουν τη διαμονή τους.

Για το θέμα παρενέβη στην εκπομπή και η κα Μαρία, συγγενής τεσσάρων συνολικά ενοίκων στον εν λόγω οίκο ευγηρίας, απευθύνοντας έκκληση εκ μέρους όλων των συγγενών  όπως τα επιβεβαιωμένα περιστατικά όπως μεταφερθούν κάπου που θα έχουν ολοκληρωμένη  και στοχευμένη φροντίδα. 

Σημείωσε πως αυτό επείγει γιατί πρέπει να προστατευθούν και οι ηλικιωμένοι που είναι αρνητικοί αυτή την στιγμή στον ιό, ενώ παράλληλα υπάρχουν εντός ιδρύματος με υποκείμενα νοσήματα που καθιστούν επιτακτική ανάγκη για άμεση μεταφορά.

https://www.youtube.com/watch?v=dzndD7xxsNo Εκ μέρους του ΟΚΥπΥ στην εκπομπή παρενέβη ο εκπρόσωπος Τύπου του Οργανισμού Χαράλαμπος Χαριλάου, ο οποίος ανέφερε πως από την πρώτη στιγμή ο Οργανισμός απέστειλε δυο λοιμοξιολόγους  οι οποίοι αποφάνθηκαν πως στο παρόν στάδιο τα επιβεβαιωμένα κρούσματα δεν χρήζουν οποιασδήποτε άλλης ιατρικής βοήθειας ή ενδονοσοκομειακής νοσηλείας.

Ξεκαθάρισε ωστόσο πως δεν είναι εντός των αρμοδιοτήτων του ΟΚΥπΥ η εξεύρεση λύσης στο συγκεκριμένο ζήτημα που έχει προκύψει. 

Κραυγή αγωνίας για την τύχη των ενοίκων εξέφρασε από το «Μέρα Μεσημέρι» και η Πρόεδρος του Συνδέσμου Ιδιοκτητών Στεγών Ευγηρίας Λουκία Γρηγορίου,  λέγοντας πως η ίδια δέχεται συνεχώς τηλεφωνήματα από συγγενείς ενοίκων που  της λένε ότι κανείς δεν πάει να τους βοηθήσει τους ηλικιωμένους συγγενείς τους.

Υπό το ορατό μάλιστα φάσμα του λουκέτου, η και Γρηγορίου μετέφερε την αγωνία των συγγενών για το που θα πάρουν τους ανθρώπους τους αύριο, εάν και εφόσον ουσιαστικά μείνουν στο δρόμο.

https://www.youtube.com/watch?v=VeXofxGlUh4