Ο ΟΚΥπΥ απορρίπτει τις κατηγορίες του ιδιοκτήτη του οίκου ευγηριας, ότι ο ιός μεταδόθηκε μέσω του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. Κάτι τέτοιο αποκλείεται σε πολύ μεγάλο βαθμό, γιατί κατά τη διαδικασία εισαγωγής ενοικων οίκων ευγηρίας στα Δημόσια Νοσηλευτήρια, ακολουθείται ειδικό πρωτόκολλο που προβλεπει εργαστηριακή εξέταση για covid-19. Η ίδια διαδικασία ακολουθείται και στο τέλος της θεραπείας και προϋπόθεση για χορήγηση εξιτηριου και την επιστροφή των εν λόγω ατόμων στον οίκο ευγηρίας, είναι η διενέργεια εξέτασης με αρνητικό αποτέλεσμα.
Ως εκ τούτου, η εστία μολύνσεως θα πρέπει να αναζητηθεί αλλού.
Ο ΟΚΥπΥ διαβεβαιώνει ότι στα Δημόσια Νοσηλευτήρια λαμβάνονται όλα τα απαραίτητα μέτρα για την προστασία, των ασθενών και των επαγγελματιών υγείας που εργάζονται σε αυτά.