Ο Θεός δακρύζει, οι Έλληνες της Κύπρου σπαράζουν και οι ουρανοί ανοίγουν. Τα Βαρώσια εάλω. Ο Αττίλας εισβάλλει.
Ο Ταγίπ Ερντογάν περπατά στα σοκάκια της περίκλειστης πόλης. Στα κτίρια γιγαντιαίες σημαίες της Τουρκίας και του ψευδοκράτους.
«Πρώτα να δούμε τη θέα και μετά να τα πούμε», ανέφερε ο Τούρκος Πρόεδρος.
Μαζί με τον κατοχικό ηγέτη κατηφορίζουν προς τον χώρο που στήθηκε για το πικνίκ της ντροπής, δίπλα από την γαλάζια μας θάλασσα, πάνω στην χρυσή αμμουδιά της πόλης μας.
Η βροχή συνεχίζεται, μα δεν εμποδίζει τα ανίερα σχέδιά τους. 45 λεπτά αργότερα, η θλιβερή τελετή που στήθηκε πάνω στον πόνο των προσφύγων τελειώνει. Χωρίς αιδώ και εμπαίζοντας την ιστορία, Ερντογάν και Τατάρ μιλούν για μια νέα εποχή στα Βαρώσια, προσφέροντας δέλεαρ στους Ελληνοκύπριους πρόσφυγες. Τουρκία και ψευδοκράτος παίζουν ξανά με τον πόνο των προσφύγων και επιχειρούν για ακόμη μια φορά την διάσπαση του μετώπου στο εσωτερικό της Κύπρου.
«Τώρα με την «Επιτροπή Ακίνητης Περιουσίας» όποιος στο Νότο είναι μεταξύ των νόμιμων ιδιοκτητών, μπορεί να διεκδικήσει την επιστροφή της περιουσίας του εδώ», είπε ο Ερντογάν.
Ο Ερσίτν Τατάρ από τη μεριά του, δήλωσε ότι «αναλαμβάνοντας αυτή την πρωτοβουλία, θεωρήσαμε ανθρωπιστικό το ζήτημα του ανοίγματος των Βαρωσίων για τους νόμιμους ιδιοκτήτες τους, οι οποίοι θα μπορούν να επιστρέψουν και να επανενωθούν, αποτεινόμενοι στην «Επιτροπή Ακίνητης Περιουσίας».
Οι εισβολείς φωτογραφίζονται μπροστά από την ταραγμένη θάλασσα.
Η θλιβερή τελετή έλαβε τέλος, ο Σουλτάνος αποχώρησε, τα φώτα στην Βασιλεύουσα έσβησαν κι έμεινε μόνο ο πόνος των ξεριζωμένων Βαρωσιωτών από το νέο βιασμό της πόλης τους.