Ντροπή και όνειδος. Το μισοφέγγαρο της ντροπής, τα σύμβολα του Αττίλα στον ουρανό της πατρίδας μας. Φρόντισαν μάλιστα να το δούμε όλοι. Σε κάθε χωριό και περιοχή της ελεύθερης Λευκωσίας. Τα τουρκικά F16 σκίζουν τους ουρανούς και τις ψυχές των Ελλήνων της Κύπρου.
Ο πόνος ασύλληπτος κι ο εφιάλτης ζωντανεύει, την ώρα που στρώνουν χαλιά στον κατακτητή.
Κόκκινα γαρύφαλλα στο αυτοκίνητο που μεταφέρει τον Ταγίπ Ερντογάν στην λεωφόρο Φαζίλ Κουτσιούκ στην κατεχόμενη Λευκωσία.
Το όνομά του, σύνθημα στα χείλη εκατοντάδων Γκρίζων Λύκων. Τον υποδέχονται σαν Λυτρωτή με σημαίες της Τουρκίας, του ψευδοκράτους και του Αζερμπαιτζάν. Πανηγύρια πρόκλησης, πάνω στον πόνο και το μαράζι των προσφύγων και αυτός χαιρετά τους υποτακτικούς του, από το στρατιωτικό όχημα. Στο πλευρό του, ο πιστός στρατιώτης του, Ερσίν Τατάρ.
Ο Αττίλας γιορτάζει την μαύρη επέτειο της ανακήρυξης του ψευδοκράτους. Με γιαταγάνια, οθωμανικές στολές, ασπίδες, σπαθιά και ο Σουλτάνος αποκαλύπτεται.
Ο Πρόεδρος της Τουρκίας, Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν, είπε ότι «υπάρχουν δύο διαφορετικοί «λαοί», δύο ξεχωριστές δημοκρατικές τάξεις και δύο διαφορετικά κράτη σήμερα στην Κύπρο. Όπως είπε και ο «Πρόεδρος» Τατάρ, η λύση δύο κρατών πρέπει να τύχει διαπραγμάτευσης στη βάση της κυριαρχικής ισότητας.»
Στην σκλαβωμένη γη μας, παρελαύνει ο κατοχικός στρατός. Κάθε τους βήμα και μια πληγή. Άρματα και οπλικά συστήματα, ελικόπτερα και αεροσκάφη επίδειξης. Το μήνυμα ξεκάθαρο. Η Τουρκία εξουσιάζει τα κατεχόμενα.
Οι φωνές αντίδρασης στο μακρύ χέρι του Ερντογάν στο ψευδοκράτος άλλωστε καταπνίγηκαν. Οι λεγόμενες αρχές κήρυξαν παράνομες τις εκδηλώσεις διαμαρτυρίας από τουρκοκυπριακές οργανώσεις. Και όσοι τόλμησαν να κατέβουν στους δρόμους με πανό κατά του Σουλτάνου Ερντογάν, βρήκαν απέναντί τους την ψευδοαστυνομία.
Αντιθέτως, όλες οι κάμερες στράφηκαν στους οπαδούς του Τούρκου Προέδρου, που ανέμεναν ένα του βλέμμα έξω από το αεροδρόμιο. Το αυτοκίνητό του σταμάτησε και ο ίδιος βγήκε να χαιρετήσει το αλαλάζων πλήθος των Γκρίζων Λύκων.