Στους τρεις ανέρχεται ο συνολικός αριθμός των νεκρών από κορωνοϊό μέσα σε διάστημα λίγων μόνο ωρών.
Σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας ο τρίτος νεκρός αφορά άνδρα, ηλικίας 72 ετών, με υποκείμενα νοσήματα, που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.
Υπενθυμίζεται ότι κατά τη διάρκεια της νύχτας έχασαν τη ζωή τους άλλοι δύο συνάνθρωποι μας.
Πρόκειται για γυναίκα ηλικίας 54 ετών, χωρίς υποκείμενα νοσήματα, η οποία νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού καθώς επίσης και για άνδρα ηλικίας 85 ετών, με βεβαρημένο ιατρικό ιστορικό νοσήματα, που νοσηλευόταν στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου, μετά από μεταφορά του από το Σωκράτειο Μέλαθρο Ευγηρίας.
Σημειώνεται ότι η τελική αιτία θανάτου και των τριών πρόσωπων αποδίδεται στον κορωνοϊό.
Σύμφωνα με τα νέα δεδομένα, ο συνολικός αριθμός των θανάτων με τελική αιτία τη νόσο COVID-19 ανέρχεται σε 37, 23 άντρες (62%) και 14 γυναίκες (38%), με μέσο όρο ηλικίας τα 75 έτη.
Ο υπεύθυνος Μονάδας Νοσηλείας για κορωνοϊό στο Νοσοκομείο Αναφοράς δρ. Χρίστος Κυπρή να αναφέρεται από το «Μέρα Μεσημέρι» σε αυξημένα ποσοστά θανάτων, νοσηλειών αλλά και αναγκών για τη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας.
Χαρακτήρισε το γεγονός αυτό ως φυσικό επακόλουθο των αυξημένων κρουσμάτων που παρατηρούνται τελευταία στην Κύπρο. Βεβαίως πέρα από την τραγική κατάληξη που παρουσιάζει αύξηση το τελευταίο διάστημα, υπάρχει και ο ανθρώπινος παράγοντας όλων όσων χρήζουν νοσηλείας και παραμένουν μακριά από τα αγαπημένα τους πρόσωπα.
«Το δέσιμο που έχεις με αυτούς τους ασθενείς και μετά τους χάνεις είναι επώδυνο» συνέχισε ο δρ. Κυπρής
«Αυτή η πανδημία ψυχολογικά δεν είναι καλή για κανέναν» σημειώσε ο δρ. Κυπρής, λέγοντας παράλληλα πως και η ταλαιπωρία των ασθενών ένεκα των συμπτωμάτων επιδεινώνει την ψυχική κατάσταση των ασθενών. «Δεν είναι μια νοσηλεία όπως παλιά, είναι κάτι πολύ διαφορετικό» σημείωσε ο δρ. Κυπρής.
Ερωτηθείς για το πόσοι περίπου συνάνθρωποι μας χρειάστηκε να νοσηλευτούν στο Νοσοκομείο Αναφοράς από την πρώτη εμφάνιση της πανδημίας στον τόπο μας, ο δρ. Κυπρής απάντησε πως περίπου είναι στους 370.