Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Σαν μπαλάκι μεταφερόταν ο θετικός στον ιό 15χρονος, που νοσηλεύετε αυτή την στιγμή στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας. 

Όπως κατήγγειλε στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», η μητέρα του ανήλικου όλα άρχισαν το περασμένο Σάββατο όταν ο γιός της είχε αιμορραγία. Οι δύο τους μετέβηκαν στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού, όπου εκεί υποβλήθηκαν σε τεστ κορωνοϊού. Η ένδειξη τις εργαστηριακής εξέτασης να είναι θετική, τότε άρχισε ο δικός τους Γολγοθάς. 

«Η αντιμετώπιση στο Νοσοκομείο Λεμεσού ήταν καθαρά ότι έχουμε ένα πράμα σαν χολέρα... μη μου μιλήσετε γιατί κολλούμε. Φυσικά υπήρχαν και κάποιες εξαιρέσεις», ανέφερε η μητέρα του νεαρού, Νίκη Αγαπίου.

Μόλις τους ανακοινώθηκε πως ο ανήλικος ήταν θετικός στον ιό τους ζητήθηκε να φύγουν άμεσα από το νοσοκομείο και να πάνε στο σπίτι τους για καραντίνα. 

«Έπρεπε να γίνει γαστροσκόπηση κολωνοσκόπηση, για να δούμε από πού χάνει αίμα αυτά μου είπαν θα γίνουν μετά από 14ς ημέρες γιατί θα μολύνονταν τα εργασία μου είχαν πει. Τα εργαλεία δεν μπορούν να αποστειρωθούν; Θα περιμένουμε μετά από 14ς ημέρες», ανέφερε η μητέρα του 15χρονου. 

Την επόμενη ημέρα ο ανήλικος μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου. 

«Μου είχαν πει δεν μπορεί να πάει σε κανένα άλλο νοσοκομείο, δεν τον αναλαμβάνουν λόγο κορωνοϊού και είχαν το παιδί μου και αιμορραγούσε και το θέμα μας ήταν μόνο ο κορωνοϊός», ανέφερε χαρακτηριστικά η κα Αγαπίου. 

Η μητέρα του 15χρονου σημείωσε πως οι συμπεριφορά των γιατρών στο Νοσοκομείο Αναφοράς, ήταν πάρα πολλά καλοί. 

Ο ΑΝΤ1 επικοινώνησε με τον Εκπρόσωπο Τύπου, Οργανισμού Κρατικών Υπηρεσιών Υγείας, ο οποίος ανέφερε πως για το περιστατικό ενημερώθηκε μετά το τηλεφώνημα μας. 

«Εκείνο που θέλουμε να τονίσουμε ως οργανισμός εν μέσω πανδημίας διερευνούνται χειρουργικές επεμβάσεις σε ασθενείς με κορωνοϊό, γίνονται γέννες με γυναίκες που είναι θετικές στο ιό και γίνονται επιπρόσθετα όλων των ειδών οι εξετάσεις σε όλους αυτούς τους ασθενείς», σημείωσε ο κ. Χαριλάου.

Μέτα την καταγγελία της μητέρας του 15χρονου ο Οργανισμός, σύμφωνα με τον κ. Χαράλαμπο Χαριλάου θα διερευνήσει το περιστατικό ούτως ώστε να δουν τα πραγματικά γεγονότα. 

Ωστόσο, λόγω του ότι έπρεπε να γίνουν οι απαραίτητες εξετάσεις, χθες το βράδυ μεταφέρθηκε στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας, ύστερα από παρέμβαση της Γενικής Διευθύντριας του Υπουργείου Υγείας, Χριστίνας Γιαννάκη.