Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Νέα αισθητή αύξηση είχαμε σήμερα στα νέα κρούσματα κορωνοϊού, καθώς το Υπουργείο Υγείας ανακοίνωσε 198 νέα περιστατικά.

Αυξημένες σε σχέση με τις προηγούμενες μέρες είναι, ωστόσο, και οι εργαστηριακές εξετάσεις καθώς τα 198 νέα κρούσματα προέκυψαν από σύνολο 4,143 εργαστηριακών διαγνώσεων.

Έντονη ανησυχία προκαλεί το γεγονός ότι από τα 198 νέα κρούσματα τα 191 αποτελούν εγχώριες λοιμώξεις, και προέκυψαν από 3605 τεστ.

Πιο συγκεκριμένα μέσω της διαδικασίας της ιχνηλάτησης εντοπίστηκαν 78 κρούσματα.  87 εντοπίστηκαν από δείγματα που λήφθηκαν μέσω ιδιωτικής πρωτοβουλίας.

Ενώ από τα Μικροβιολογικά Εργαστήρια των Γενικών Νοσοκομείων, εντοπίστηκαν 14 κρούσματα.  Στις πύλες εισόδου της χώρας έχουν εντοπιστεί 7 κρούσματα.

Ενώ από παραπομπές προσωπικών ιατρών και ελέγχου ειδικών ομάδων μέσω των Ιατρείων Δημόσιας Υγείας, εντοπίστηκαν 12.

Μετά και τα σημερινά, ο συνολικός αριθμός των κρουσμάτων ανέρχεται στα 6,296.

22 θετικά περιστατικά από επαφές του σφαγείου

Αξίζει να σημειωθεί ότι στην ανακοίνωση του Υπουργείου Υγείας διευκρινίζεται ότι από 201 δείγματα που λήφθηκαν από επαφές των κρουσμάτων του Σφαγείου CYPRA, περιλαμβανομένων επαφών από το οικογενειακό και φιλικό περιβάλλον, αλλά και ορισμένα από την κοινότητα όπου βρίσκεται το σφαγείο, εντοπίστηκαν 22 θετικά περιστατικά. Ενώ τα 26 δείγματα που λήφθηκαν προληπτικά από τους εργαζόμενους του δευτέρου σφαγείου στην επαρχία Λευκωσία όλα είναι αρνητικά.

Θετικοί δύο νοσηλευτές στο Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού

Ταυτόχρονα, θετικοί στον κορωνοϊό εντοπίστηκαν δύο νοσηλευτές που εργάζονται στο Νοσοκομείο Λεμεσού. Πρόκειται για νοσηλευτές στο Μαιευτικό και Χειρουργικό τμήμα του Νοσοκομείου και εντοπίστηκαν θετικοί στον ιό σήμερα.

Να προσθέσουμε επίσης ότι την Πέμπτη αναμένεται να διενεργηθούν επαναληπτικά τεστ μετά και τον εντοπισμό θετικών περιστατικών στο Παθολογικό Τμήμα του Νοσοκομείου και αν δεν προκύψει κάποια αρνητική εξέλιξη, αναμένεται το τμήμα να επανέλθει πλήρως σε κανονικούς ρυθμούς λειτουργίας.

Στους 76 οι νοσηλευόμενοι

Στο Γενικό Νοσοκομείο Αμμοχώστου νοσηλεύονται, Νικήτα, 59 άτομα θετικά στον ιό, εκ των οποίων τα τέσσερα στη Μονάδα Αυξημένης Φροντίδας.

Επιπλέον στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας νοσηλεύονται συνολικά εφτά ασθενείς, εκ των οποίων ο ένας εκτός αναπνευστήρα.

Στο ίδιο νοσοκομείο, άλλα δέκα άτομα νοσηλεύονται σε θάλαμο COVID-19.

Καταληκτικά, και με αφορμή τους τελευταίους θανάτους που καταγράφηκαν σήμερα, το Υπουργείου Υγείας στην ανακοίνωση του απευθύνει νέα έκκληση για πιστή τήρηση των μέτρων, διότι έτσι, δεν προστατευτούμε μόνο τους εαυτούς μας αλλά και τους γύρω μας και κυρίως τους ηλικιωμένους και τις ευάλωτες ομάδες που κινδυνεύουν περισσότερο.