Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Έντονες ανησυχίες εκφράζει η διευθύντρια του Τμήματος πρώτων βοηθειών του Γενικού νοσοκομείου Πάφου, Νεοφύτα Χρυσάνθου, με αφορμή τα αυξημένα κρούσματα κορωνοϊού παγκυπρίως και τα ελλιπή όπως καταγγέλλει μέτρα που λαμβάνονται στο νοσηλευτήριο της Πάφου. 

«Ένας ασθενής που έρχεται εμπύρετος, μεταφέρεται δίπλα στη βραχεία νοσηλεία τη δική μας, την οποία έχουν βαφτίσει θάλαμο COVID - 19 , πηγαίνει ο δικός μας ο γιατρός να τον εξετάσει και μεταβαίνει στο κανονικό θάλαμο για να εξετάσει άλλα περιστατικά τα οποία έρχονται, είτε εμφράγματα, είτε δυστυχήματα, είτε ένα απλό περιστατικό οξείας οσφυαλγίας ή οτιδήποτε», όπως ανέφερε χαρακτηριστικά.

Λαμβάνονται όλα τα προβλεπόμενα μέτρα η απάντηση του ΟΚΥΠΥ, ο οποίος διά του εκπροσώπου του σημειώνει ότι το τελευταίο διάστημα δεν έχει παρουσιαστεί οποιοδήποτε κρούσμα σε ιατρικό και παραϊατρικό προσωπικό, ενώ οι γιατροί που στελεχώνουν το τμήμα ύποπτων περιστατικών, με βάρδιες, ευρίσκεται έξω από το νοσοκομείο και δεν έχουν επαφή με το τμήμα πρώτων βοηθειών. 

Σύμφωνα με τους σχεδιασμούς του ΟΚΥπΥ, τα περιστατικά με συμπτωματολογία που παραπέμπει σε κορωνοϊό, νοσηλεύονται σε ειδικό χώρο του νοσοκομείου Πάφου μέχρι την γνωστοποίηση του αποτελέσματος της εξέτασης και ακολούθως εάν είναι θετικοί και χρήζουν νοσηλείας μεταφέρονται με ειδικό ασθενοφόρο στα νοσοκομεία αναφοράς.