Εντοπίστηκαν τέσσερα κρούσματα κορωνοϊού, σε τρεις διαφορετικούς σταθμούς, στην πόλη και επαρχία Λεμεσού
Ο Εκπρόσωπος Τύπου της Πυροσβεστικής, Ανδρέας Κεττής, ανέφερε ότι «τα τρία κρούσματα αφορούσαν μόνιμο προσωπικό. Τα δύο άτομα εργάζονταν σε αλλαγή και το ένα άτομο, ήταν γραφειακό προσωπικό. Και επίσης είχαμε και ένα κρούσμα που αφορούσε εργάτη πυρόσβεσης του σταθμού υπαίθρου Κυβίδων».
Στους τρεις σταθμούς με κρούσματα κορωνοϊού, έγινε αμέσως απολύμανση, ενώ οι τρεις μόνιμοι πυροσβέστες, ο εργάτης πυρόσβεσης, και οι συνάδελφοι τους στις τρεις βάρδιες που εργάστηκαν, είναι σε αυτοπεριορισμό.
«Έχουν τεθεί σε αυτοπεριορισμό συνολικά 15 άτομα από το μόνιμο προσωπικό των σταθμών Λεμεσού, συμπεριλαμβανομένων και των επιβεβαιωμένων κρουσμάτων. Επίσης άλλα τέσσερα άτομα εργάτες πυρόσβεσης συμπεριλαμβανημένου του ενός επιβεβαιωμένου κρούσματος», ανέφερε ο κ. Κεττής.
Σε αυτοπεριορισμό βρίσκονται επίσης και κάποιοι από τους έξι πρώτους πυροσβέστες της Λεμεσού, που διαγνώστηκαν με κορωνοϊό πριν από περίπου 25 μέρες, ενώ πληροφορίες του Αντέννα αναφέρουν ότι το μεσημέρι εστάλη για τεστ covid-19 και γυναίκα πυροσβέστης, αφού θεωρήθηκε ύποπτο περιστατικό
Θορυβημένοι από τα απανωτά κρούσματα κορωνοϊού οι πυροσβέστες της Λεμεσού, ζητούν να περάσουν όλοι από διαγνωστικό έλεγχο, ώστε να διαπιστωθεί και η έκταση του προβλήματος.