Νέο κρούσμα κορωνοϊού έθεσε σε συναγερμό εκ νέου το Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού.
Ήδη από την προηγούμενη βδομάδα μετρούσε 7 θετικά κρούσματα κορωνοϊού (5 ασθενείς και 2 μέλη του προσωπικού) ενώ όπως επιβεβαιώθηκε χθες ακόμη ένα μέλος του προσωπικού βρέθηκε θετικό.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πρόκειται για μαία που εργάζεται στην Μαιευτική Κλινική του Νοσοκομείου.
Από πλευράς του ο ΟΚΥπΥ αναφέρει ότι δεν υπάρχει ο οποιοσδήποτε λόγος ανησυχίας αφού στο νοσοκομείο τηρούνται όλα τα πρωτόκολλα και τα μέτρα υγιεινής.