Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Δέκα έξι πρόσωπα με COVID-19 νοσηλεύονται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.

 

Οπως πληροφορείται το ΚΥΠΕ, επτά ασθενείς νοσηλεύονται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ άλλα εννέα πρόσωπα νοσηλεύονται σε θάλαμο COVID-19.

Διαβάστε επίσης: Νοσοκομείο Αναφοράς: «Είμαστε στην πιο δύσκολη φάση»