Οπως πληροφορείται το ΚΥΠΕ, επτά ασθενείς νοσηλεύονται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ άλλα εννέα πρόσωπα νοσηλεύονται σε θάλαμο COVID-19.
Διαβάστε επίσης: Νοσοκομείο Αναφοράς: «Είμαστε στην πιο δύσκολη φάση»
Οπως πληροφορείται το ΚΥΠΕ, επτά ασθενείς νοσηλεύονται στη Μονάδα Εντατικής Θεραπείας, ενώ άλλα εννέα πρόσωπα νοσηλεύονται σε θάλαμο COVID-19.
Διαβάστε επίσης: Νοσοκομείο Αναφοράς: «Είμαστε στην πιο δύσκολη φάση»