Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

To Γενικό Νοσοκομείο Λεμεσού θα είναι το δεύτερο Νοσοκομείο Αναφοράς, αποκάλυψε στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι»,  η Διευθύντρια του Υπ. Υγείας Χριστίνα Γιαννάκη.

Συγκεκριμένα, όπως ανέφερε η κυρία Γιαννάκη, το δεύτερο Νοσοκομείου Αναφοράς θα είναι το Γ.Ν. Λεμεσού και μετά εάν χρειαστεί, οι ασθενείς θα στέλνονται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.

«Το Γ. Ν Λεμεσού, θα το χρησιμοποιήσουμε εάν και εφόσον γεμίσει το Νοσοκομείο Αναφοράς», εξήγησε.

Η κυρία Γιαννάκη, διευρκίνισε πως ήδη νοσηλεύονται ήδη κάποιοι ασθενείς με κορωνοϊό στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας.

Κληθείσα να σχολιάσει αν υπάρχουν όλα τα πρωτόκολλα για το πώς λειτουργούν οι νοσηλευτές και οι γιατροί, η κυρία Γιαννάκη απάντησε: «Φυσικά».