Στις αργίες θα προστεθεί και η Δευτέρα 29 Οκτωβρίου λόγω της εθνικής εορτής της Τουρκίας. Η Τουρκική Δημοκρατία ιδρύθηκε στις 29 Οκτωβρίου 1923.
Η «Γενί Ντουζέν» στο πρωτοσέλιδό της έχει τίτλο «Καλό Μπαϊράμι Λευκωσία» και δημοσιεύει φωτογραφίες από την κατεχόμενη Λευκωσία, η οποία πνίγεται στα σκουπίδια λόγω της απεργίας των λεγόμενων υπαλλήλων του «δήμου».
Σήμερα το πρωί το ζεύγος Ερογλου θα δεχθεί τις ευχές των Τ/κ ενώ ο διοικητής του στρατού κατοχής, Στρατηγός Ισμαήλ Σερντάρ Σαβάς θα δεχτεί ευχές στο στρατόπεδο της ΤΟΥΡΔΥΚ.
Σύμφωνα με τα δημοσιεύματα, με αφορμή το Μπαϊράμ, οι Ντερβίς Ερογλου, Ιρσέν Κιουτσιούκ, «πρόεδρος» της ψευδοβουλής Χασάν Μπόζερ, αριθμός Τ/κ πολιτικών και οργανωμένων συνόλων στα κατεχόμενα σε μηνύματά τους αναφέρονται στο νόημα της ημέρας.
Στο μήνυμά του ο Εργολου αναφέρει ότι η τ/κ πλευρά αγωνίζεται για μια ειρηνική λύση και ισχυρίζεται ακόμα ότι η τ/κ πλευρά αγωνίζεται με ειλικρίνεια για να πετύχει τον σκοπό αυτό.
Ισχυρίζεται ακόμα ότι η ε/κ πλευρά και η εκκλησία της Κύπρου με την στάση τους δεν επιτρέπουν εξελίξεις στο Κυπριακό ενώ με τις δηλώσεις τους δείχνουν ότι δεν αποδέχονται τις "πραγματικότητες` στο νησί.
Ο ψευδοπρωθυπουργός Ιρσέν Κιουτσιούκ αναφέρει στο μήνυμά του ότι με τη στήριξη της Τουρκίας, το ψευδοκράτος θα συνεχίσει την ανοδική του πορεία και την αποφασιστικότητά του να το καταστήσει ισχυρό «κράτος».
Ο κ. Κιουτσιούκ απέστειλε ευχητήριο μήνυμα στον Πρέσβη των ΗΠΑ στην Κύπρο.
Λόγω των αργιών του Μπαϊραμιού, τις προσεχείς μέρες δεν θα κυκλοφορήσει αριθμός τ/κ εφημερίδων.