Σε κάθετες και παράλληλες οδούς των λεωφόρων Κένεντι και Δημοκρατίας, συνεχίζονται τα έργα των Τούρκων στα Βαρώσια.
Συνεργεία ασχολούνται με τον καθαρισμό και ασφαλτόστρωση των οδών Μιαούλη, Ρούμελης, Κανάρη, και της λεωφόρου Ευαγόρου που λειτουργούσε η Δημοτική Αγορά της πόλης και στεγαζόταν μεταξύ άλλων η Αρχή Τηλεπικοινωνιών και το οίκημα του Σωματείου της Ανόρθωσης.
Οι εργασίες που εκτελούνται συνδυάζονται και με την προκλητική επίσκεψη που ο Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν προανήγγειλε για πικνικ στην πόλη, την μεθεπόμενη Κυριακή 15 Νοεμβρίου, με αφορμή την παρουσία του στα πανηγύρια για την ανακήρυξη του ψευδοκράτους.
Με τον εγκάθετο της Άγκυρας στα κατεχόμενα Ερσίν Τατάρ, να επιλέγει να προκαλεί ακόμη και λίγες ώρες πριν από την πρώτη συνάντηση του με τον πρόεδρο της Δημοκρατίας, δηλώνοντας σε ανακοίνωση του ότι οι εργασίες για άνοιγμα της περίκλειστης πόλης θα συνεχιστούν με αποφασιστικότητα.
Ο Ερσίν Τατάρ, ανέφερε πως «ο υπουργός Περιβάλλοντος και Πολεοδομίας της Τουρκίας, μετά την πρώτη «επίσημη» επίσκεψή μου στην Άγκυρα και την συμφωνία που είχαμε στη συνάντησή μας με τον πρόεδρο Ερντογάν, επισκέφθηκε τα Βαρώσια. Ήρθε να καθορίσει τις πιθανές συνεισφορές στις μελέτες κτιρίων. Την επόμενη περίοδο, θα κάνουμε αποφασιστικά βήματα για το άνοιγμα της κλειστής περιοχής.
Ο Ερσίν Τατάρ απαντούσε στον Τουφάν Ερχιουρμάν ο οποίος τον κατηγόρησε ότι δεν ενημερώνει τους Τουρκοκύπριους για το ζήτημα της Αμμοχώστου.