Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Στόχος του συνεδρίου είναι να αναδείξει την ανάγκη εξάπλωσης νέων γνώσεων, καθώς και ευαισθητοποίησης της κοινωνίας και της ιατρικής κοινότητας στις νέες εξελίξεις που αφορούν στην πρόληψη και στην κλινική αντιμετώπιση της θαλασσαιμίας και των σπάνιων αναιμιών.

Το συνέδριο διοργανώνει για τρίτη χρονιά η Διεθνής Ομοσπονδία Θαλασσαιμίας.

Πριν από την έναρξη του συνεδρίου, το οποίο θα διαρκέσει μέχρι την Παρασκευή, μίλησαν σε συνέντευξη Τύπου ο Πρόεδρος της Διεθνούς Ομοσπονδίας Θαλασσαιμίας Πάνος Εγγλέζος και η Υπουργός Υγείας, Ανδρούλα Αγρότου.

Το συνέδριο για τη θαλασσαιμία θεωρείται ως ένα από τα πιο σημαντικά γεγονότα στην ετήσια ατζέντα της δημόσιας υγείας στην Ευρώπη.