Δεν απέδωσαν τα μέτρα που έλαβαν πριν από 10 μέρες καθώς δεν υπήρξε σημαντική μείωση των κρουσμάτων με αποτέλεσμα να αυξηθούν οι ασθενείς με κορωνοϊό στα νοσοκομεία και στις εντατικές κάτι που κάνει την κατάσταση πιο σοβαρή, τόνισε η Δρ. Κολιού.
Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι, η Καθηγήτρια Παιδιατρικής και Λοιμωξιολογίας, Μαρία Κολιού, είπε ότι αυτή τη στιγμή η νόσος προσβάλει κατά κύριο λόγο νεαρά άτομα.
Όσον αφορά τα μέτρα στους χώρους εστίασης, επισήμανε πως λήφθηκαν γιατί εκεί παρατηρούνται πολλά κρούσματα κορωνοϊού για αυτό και αποφάσισαν να κλείνουν στις 10 και 30 το βράδυ.
Κληθείς να σχολιάσει αν υπάρχει κίνδυνος να κλείσουν τα σχολεία, εξήγησε ότι δεν υπάρχει τέτοιο ενδεχόμενο σε καμία περίπτωση ενώ όπως είπε δεν υπήρξε καλή επικοινωνία των σχολικών μονάδων με την μονάδα Ιχνηλάτησης καθώς αυξήθηκαν κατακόρυφα τα περιστατικά και υπήρξε σύγχυση για τον αριθμό των περιστατικών.
Επίσης, είπε ότι θα πρέπει να προσέχουν πολύ οι ευπαθείς ομάδες κάτι που όπως φαίνεται γίνεται μιας και το ποσοστό των κρουσμάτων που είναι 60 χρονών και πάνω είναι γύρω στις 9%.
Δεν υπάρχει στην Κύπρο το νέο στέλεχος που μεταλλάχθηκε
Η κα. Κολιού σημείωσε ότι κατά καιρούς βγαίνουν δημοσιεύματα για νέα στελέχη ωστόσο δεν γνωρίζουν σε ποιο βαθμό είναι ίδιος ο ιός στην Κύπρο επομένως αναδρομικά θα γίνει στην Κύπρο και θα τα αναλύσουν γενετικά.
Ταυτόχρονα, είπε ότι ο πονοκέφαλος δεν είναι το πιο κύριο σύμπτωμα που μπορεί να παρουσιάζουν οι ασθενείς, επομένως είναι δύσκολο να έχουμε αυτό το στέλεχος και στην Κύπρο.