Τα άνομα σχέδια της Άγκυρας για το Βαρώσι, παίρνουν σάρκα και οστά.
Σήμερα τους δρόμους της περίκλειστης πόλης περιδιάβηκε ο Τούρκος Υπουργός Περιβάλλοντος και Ανάπτυξης με ισχυρή συνοδεία, ο οποίος χωρίς αιδώ και κωφεύοντας στη διεθνή κατακραυγή μίλησε για τα έργα που Τουρκία και Ψευδοκράτος ετοιμάζουν στην περιοχή.
Συγκεκριμένα, ο Μουράτ Κουρούμ, Υπουργός Περιβάλλοντος της Τουρκίας είπε ότι «εξετάσαμε τα έργα που θα γίνουν στην περιοχή των Βαρωσίων, που είναι ένας από τους πιο σημαντικούς τουριστικούς προορισμούς στην περιοχή της Μεσογείου».
Περπάτησε και στο παραλιακό μέτωπο της Αμμοχώστου, όπου αποκάλυψε ότι το αμέσως επόμενο διάστημα θα φτιάξουν ποδηλατόδρομους και μονοπάτια, σε συνεργασία με τις λεγόμενες αρχές του ψευδοκράτους και το Δήμο Ικονίου και την τουρκική Αρχή Στέγασης.
Έστρωσε δε τον δρόμο για την υπέρτατη τουρκική πρόκληση, την παράνομη επίσκεψη του Τούρκου Προέδρου Ταγίπ Ερντογάν στα Βαρώσια στις 15 Νοεμβρίου.
Παράλληλα, ο κ. Κουρούμ επισήμανε πως «46 χρόνια μετά το κλείσιμό τους, τα Βαρώσια έχουν «ελευθερωθεί» και οι Τουρκοκύπριοι αφαίρεσαν τις αλυσίδες, ανοίγοντας τα Βαρώσια, όπου είμαστε σήμερα, στον υπόλοιπο κόσμο».
Ο Τούρκος Υπουργός συναντήθηκε και με τον κατοχικό ηγέτη Ερσίν Τατάρ, ο οποίος έδωσε τις ευλογίες του για την «τουρκοποίηση» της Αμμοχώστου.