Σε πλήρη εξέλιξη βρίσκονται οι διαδικασίες πρόσληψης των νέων νοσηλευτών για τη στελέχωση των Νοσηλευτηρίων και των Διευθύνσεων του Οργανισμού.
Το εν λόγω ζήτημα τέθηκε εξάλλου κατά τη χθεσινή συνάντηση που είχαν οι συντεχνίες των Νοσηλευτών με τον Γενικό Εκτελεστικό Διευθυντή του Οργανισμού, ΧρίστηςΛοϊζίδη, με την ΠΑΣΥΝΟ να εκφράζει τη δυσαρέσκειά της για την καθυστέρηση που παρατηρείται στην υλοποίηση της συμφωνίας για στελέχωση των νοσηλευτηρίων.
Επίσης, οι νοσηλευτές τόνισαν την ανάγκη για άμεση στελέχωση των νοσηλευτηρίων, στο πλαίσιο της υλοποίησης των συμφωνηθέντων χωρίς οποιαδήποτε άλλη καθυστέρηση, καθώς τα νοσηλευτήρια δέχονται εξαιρετικά μεγάλες πιέσεις λόγω και της πανδημίας του COVID - 19.
Ωστόσο, ο ΟΚΥπΥ διαβεβαιώνει πως οι επιτυχόντες νοσηλευτές έχουν ενημερωθεί και έχει τροχοδρομηθεί η άμεση πρόσληψή τους.
Σε δηλώσεις του στο ant1.com.cy ο εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου, εξηγεί πως προχώρησαν οι διαδικασίες και οι νοσηλευτές που θα προσληφθούν καλέστηκαν να έρθουν να υπογράψουν.
Σύμφωνα με τον κύριο Χαριλάου, πρόκειται για 147 νοσηλευτές γενικής, 13 ψυχικής υγείας και ακόμα 18 για τα ασθενοφόρα.
Σημείωσε δε, πως εντός των ημερών θα αρχίσουν να τοποθετούνται στα Τμήματα τους οι πρώτοι εξ αυτών, ενώ όπως εξήγησε, υπάρχουν αρκετοί που εργάζονται κι αλλού και γι’ αυτό θα πρέπει να δώσουν πρώτα μια προειδοποίηση και μετά να ενταχθούν στο δυναμικό του ΟΚΥπΥ.
Ερωτηθείς πότε θα αναλάβουν και οι 178 καθήκοντα, ο κος Χαριλάου απάντησε πως «εμείς υπολογίζουμε ότι μέσα σε δύο βδομάδες θα αναλάβουν καθήκοντα όλοι οι νοσηλευτές οι οποίοι έχουν προσληφθεί.»