Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Οι ασθενείς με κορωνοιό έφτασαν τους 28, ενώ υπήρχαν και περίπλοκα περιστατικά που μεταφέρθηκαν στην μονάδα covid-19 από άλλα νοσοκομεία, με αποτέλεσμα να έρθει ξανά στο προσκήνιο το πρόβλημα της υποστελέχωσης.

Πολύ δύσκολη ήταν η χθεσινή νύκτα για το νοσηλευτικό και παραϊατρικό προσωπικό στο Νοσοκομείο Αμμοχώστου που λειτουργεί ως Νοσοκομείο Αναφοράς, αφού ο αριθμός των ασθενών με κορωνοιό, αυξήθηκε στους 28, ενώ μεταφέρθηκαν από άλλα νοσοκομεία και κάποια περίπλοκα περιστατικά, τα οποία έχρηζαν άμεσης και ειδικής αντιμετώπισης. 

«Περάσαμε ένα πολύ δύσκολο και ζόρικο βράδυ, ενώ τα προβλήματα στο Νοσοκομείο Αναφοράς, με την έξαρση της πανδημίας του κορωνοϊού αυξάνονται, χωρίς να υπάρχει το απαραίτητο προσωπικό. Αναμένουμε εδώ και μέρες γιατρούς, νοσηλευτές, βοηθούς θαλάμου ακόμα και καθαρίστριες. Υπάρχει βοηθός θαλάμου που εργάζεται καθημερινά 12 ώρες», δηλώνει η Αμαλία Χατζηγιάννη, Επιστημονική Διευθύντρια Νοσοκομείου Αμμοχώστου.

Στην κλινική Covid-19 θα πρέπει να υπάρχουν πέντε νοσηλευτές στην πρωινή βάρδια, τέσσερις στη απογευματινή και τέσσερις στη βραδινή. Ωστόσο, χθες, υπήρχαν μόνο τέσσερις νοσηλευτές το πρωί και τρεις το απόγευμα και τρεις το βράδυ, κάτι που ήταν ιδιαίτερα δύσκολο και εξοντωτικό, με αποτέλεσμα να έρθει ξανά στο προσκήνιο το πρόβλημα της υποστελέχωσης. 

«Ενώ αρχικά η κατάσταση ορισμένων ασθενών που έφταναν στο Νοσοκομείο Αναφοράς ήταν καλή, εντούτοις με την άφιξη τους στην κλινική Covid-19 χρειάστηκαν διασωλήνωση. Επίσης σήμερα τα ξημερώματα κρίθηκε αναγκαίο ένας ασθενής, λόγω της κρισιμότητας της κατάστασης του, να διακομισθεί διασωληνωμένος με ασθενοφόρο, στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας». 

Η κυρία Χατζηγιάννη με νέες δηλώσεις στο ΚΥΠΕ το μεσημέρι, χαιρέτισε την άμεση ανταπόκριση του Υπουργείου Υγείας και του ΟΚΥΠΥ, σημειώνοντας ότι έχουν δοθεί διαβεβαιώσεις πως το Νοσοκομείο Αμμοχώστου θα ενισχύεται καθημερινά με περισσότερο προσωπικό αναλόγως των αναγκών