O κ. Μικελλίδης ανέφερε πως η κατάσταση είναι διαχειρίσιμη, σημειώνοντας πως υπάρχει καλή συνεργασία με τις διευθύνσεις των σχολείων, αλλά και τους ίδιους τους γονείς, οι οποίοι δείχνουν κατανόηση και πνεύμα συνεργασίας.
Όσον αφορά το πρόβλημα στην Πόλη Χρυσοχούς ο κ. Μικελλίδης ανέφερε ότι είναι γνωστό, σημειώνοντας πως υπήρξε μια επαφή χτες του Υπουργού Παιδείας και Πολιτισμού με τους τοπικούς συνδέσμους. Εξέφρασε την ελπίδα ότι σύντομα θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση, είτε με εξ αποστάσεως εκπαίδευση, είτε με φυσική παρουσία, ανάλογα με τα επιδημιολογικά δεδομένα της περιοχής.
Ο Αναπληρωτής Α’ Λειτουργός Δημοτικής Εκπαίδευσης απηύθυνε έκκληση για συνεργασία και ηρεμία και εκτίμησε ότι με την συνεργασία όλων «θα ξεπεραστεί ο γολγοθάς της πανδημίας».