Σημειώνεται ότι η τοποθέτηση του Υπουργείου γίνεται με αφορμή την 75η επέτειο από την ίδρυση του διεθνούς οργανισμού.
«Χαρούμενη επέτειο @ΟΗΕ! Η Κυπριακή Δημοκρατία, ενεργό μέλος για τα τελευταία 60 χρόνια, παραμένει σταθερά προσηλωμένη στις αρχές & αξίες του Καταστατικού του ΟΗΕ το οποίο τέθηκε σε ισχύ σαν σήμερα το 1945. Ο πολυμερισμός και η παγκόσμια συνεργασία χρειάζονται τώρα όσο ποτέ. #ΗμέραΟΗΕ2020», γράφει στην αγγλική γλώσσα σε ανάρτησή του στο Twitter το Υπουργείο Εξωτερικών.