Φωνές διαμαρτυρίας από κυνηγούς γιατί δεν μπορούν να πάνε για κυνήγι πριν από τις 5 τα ξημερώματα, καθώς με χθεσινό διάταγμα στις επαρχίες Λεμεσού και Πάφου, από σήμερα και μέχρι τη Δευτέρα 9 Νοεμβρίου, απαγορεύονται οι μετακινήσεις πολιτών από τις 11 το βράδυ μέχρι τις 5 το πρωί της επόμενης μέρας.
Ο Εκπρόσωπος Τύπου Κινήματος Ενωμένων, Κυπρίων Κυνηγών, Άριστος Αριστείδου, είπε ότι δεν μπορούν με τα διατάγματα της κυβέρνησης να πάνε πριν από τις 5 για κυνήγι.
Όπως εξήγησε, η περίοδος κυνηγιού ξεκινάει από την 1η Νοεμβρίου και ξεκινάνε συνήθως από τα ξημερώματα για να βρεθούν στο χώρο που θα κυνηγήσουν.
Την ίδια ώρα, ο κ. Αριστείδου, τόνισε ότι αυτή η απόφαση επηρεάζει και τους ψαράδες και ιδίως τους ερασιτέχνες που πληρώνουν άδεια αλιείας.
Ταυτόχρονα, σημείωσε πως έχουν στείλει επιστολές στον Υπουργό Γεωργίας, Κώστα Καδή και στον Υπουργό Εσωτερικών, Νίκο Νουρή και τους καλούν άμεσα να προβούν σε διορθωτική λύση για τους ψαράδες και τους κυνηγούς, οι αποτελούν και το 10% με 15% του πληθυσμού.
Παράλληλα, είπε ότι αποτελεί ένα παράλογο διάταγμα καθώς οι ψαράδες ή κυνηγοί δεν μπορούν να ταξιδέψουν με τις στενές επαφές τους, ωστόσο τη νύχτα επιτρέπεται να βρίσκονται με παρέα σε εστιατόριο.