Μιλώντας σε δημοσιογράφους μετά τη συνεδρία της επιτροπής παιδείας της Βουλής, ο Υπουργός Μεταφορών, Γιάννης Καρούσος, ξεκαθάρισε πως δεν τίθεται θέμα μείωσης της πληρώτητας στα ημόσια λεωφορεία ισχύουν οι οδηγίες και τα πρωτόκολλα του Υπουργείου Υγείας.
«Προς το παρόν δεν υπάρχει καμία αλλαγή στα λεωφορεία. Το πρωτόκολλο είναι ό,τι ισχύει και σε όλη την Ευρώπη, είναι 100% πληρότητα με υποχρεωτική χρήση μάσκας. Σε κάποιες περιοχές εάν και εφόσον το Υπουργείο Υγείας κρίνει ότι πρέπει να μειωθούν, θα μας ενημερώσει και εμείς θα κάνουμε τις απαραίτητες ενέργειες».
Μιλώντας το περασμένο Σάββατο στο κρατικό ραδιόφωνο ο Υπουργός Παιδείας, Πρόδρομος Προδρόμου άφηνε να εννοηθεί ότι βρίσκονται στα σκαριά αλλαγές στην πληρότητα των λεωφορείων.
«Είμαστε σε συνεννόηση με το Υπουργείο Μεταφορών για να εξασφαλίσουμε περισσότερες γραμμές έτσι ώστε να έχουμε περισσότερα λεωφορεία για να αραιώσουν τα παιδιά».
Ο Γιάννης Καρούσος διαβεβαίωσε ότι οι οδηγοί λεωφορείων έχουν ξεκάθαρες οδηγίες ότι δεν επιβιβάζεται κανείς εάν δε φορεί μάσκα.
Στο μεταξύ, αντιδράσεις ανάμεσα στους εκπαιδευτικούς πυροδότησε η νέα εγκύκλιος του Υπουργείου Παιδείας με τις πάγιες οδηγίες για διαχείριση επιβεβαιωμένου κρούσματος σε σχολική μονάδα.
Κατακρίνουν το υπουργείο για έλλειψη στήριξης, αντιδρούν στην εντατικοποίηση των επισκέψεων επιθεωρητών στα σχολεία, και χαρακτηρίζουν την εγκύκλιο απαράδεκτη.