Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Έχασαν δυστυχώς την όρασή τους στο ένα μάτι, οι πέντε από τους οκτώ ασθενείς, που μολύνθηκαν μετά από χειρουργική επέμβαση σε ιδιωτικό νοσηλευτήριο.

Έχασαν την όραση τους στο ένα μάτι οι πέντε από τους οκτώ ασθενείς που υποβλήθηκαν σε χειρουργική επέμβαση σε ιδιωτικό νοσηλευτήριο και νοσηλεύονται στο Παθολογικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας. 

«Δυστυχώς η οπτική οξύτητα τους δεν υπάρχει θα έλεγα ότι είναι στο μηδέν // έχουν χάσει την όραση τους από το μάτι που έχουν μολυνθεί», δηλώνει η Χαρά Αζίνα, Διευθύντρια Παθολογικής Μονάδας ΓΝ Λευκωσίας. 

Τα επόμενα βήματα όσον αφορά τους πέντε, αναμένεται να αποφασισθούν από Ιατρικό Συμβούλιο, με τους γιατρούς στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας να κάνουν τα πάντα για να μην επεκταθεί περαιτέρω η μόλυνση.

«Και των οκτώ ατόμων η κατάσταση τους είναι σοβαρή, παίρνουν όλη την ενδεδειγμένη προετοιμασία και αξιολογούνται συνεχώς», δηλώνει ο εκπρόσωπος Τύπου ΟΚΥπΥ.

Την ίδια ώρα η αγωνία των συγγενών των οκτώ, που πήγαν για μία επέμβαση ρουτίνας, και κινδυνεύουν να χάσουν τη ζωή τους, έχει χτυπήσει κυριολεκτικά κόκκινο 

«Αναμένουμε τα ιατρικά ανακοινωθέντα από τους θεράποντες ιατρούς, οι γιατροί σκέφτονται πως θα προχωρήσουν και αυτό που θέλουν να προσέξουν είναι να μην προχωρήσει η μόλυνση σε κάποιο άλλο ζωτικό όργανο», δηλώνει ο Ιεροδιάκονος Ραφαήλ Μισιαούλης. 

Οι υπόλοιποι τρεις ασθενείς, νοσηλεύονται στο Μακάρειο Νοσοκομείο και όπως δηλώνουν οι θεράποντες ιατροί τους, η κατάσταση της υγείας τους είναι σοβαρή. 

Πέραν από την έρευνα του Υπουργείου Υγείας, καταθέσεις λαμβάνονται και από την Αστυνομία, μετά από καταγγελία που έκανε συγγενείς του ενός από τους οκτώ ασθενείς 

«Έκανα την καταγγελία στην αστυνομία, όχι προς τους γιατρούς όσο προς το ιδιωτικό νοσηλευτήριο», δηλώνει ο Ιεροδιάκονος Ραφαήλ Μισιαούλης. 

Οι συγγενείς ζητούν απόδοση ευθυνών εκεί και όπου υπάρχουν και όπως δηλώνουν στον ΑΝΤ1 θα περιμένουν την ολοκλήρωση των ερευνών για να αποφασίσουν πως προχωρούν