Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts
Ένα απίστευτό περιστατικό συνέβη σε σχολείο της Λάρνακας, όπου μικρό φίδι «τρύπωσε» στον καθηγητικό σύλλογο και δάγκωσε καθηγήτρια με αποτέλεσμα να μεταφερθεί στο νοσοκομείο για νοσηλεία και περίθαλψη.

Σύμφωνα με όσα δήλωσε ο πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ Θέμης Πολυβίου με παρέμβαση του στο «Μέρα Μεσημέρι», το συγκεκριμένο περιστατικό συνέβη σε γυμνάσιο της επαρχίας Λάρνακας, με το ευτύχημα ότι η εκπαιδευτικός δεν έπαθε κάτι το σοβαρό. Η ίδια μάλιστα επειδή ένιωθε καλά μετά τη νοσηλεία της επέστρεψε στο σχολείο παρά την άδεια που της έδωσε το Υπουργείο να παραμείνει σπίτι για ανάρρωση.

Για το συμβάν αναφέρθηκε από την εκπομπή και ο πρόεδρος της Σχολικής Εφορείας Λάρνακας  Πέτρος Χρυσοστόμου, ο οποίος ανέφερε πως μετά από ενημέρωση του διευθυντή του σχολείου κλήθηκε στο σχολείο η Πυροσβεστική όπου μάζεψε το φιδάκι και το μετέφερε σε ειδικό σημείο που φυλάγονται φίδια.

Το παράδοξο της υπόθεσης σύμφωνα με τον κ. Χρυσοστόμου είναι πως το σχολείο που εντοπίστηκε το φιδάκι είναι στο κέντρο της πόλης.

https://www.youtube.com/watch?v=_AZ15BwrNnY