Δυσάρεστη εξέλιξη προκύπτει αναφορικά με τους πέντε ασθενείς νοσηλεύονται στο Γενικό Νοσοκομείο Λευκωσίας και είχαν μολυνθεί από εγχείρηση καταρράκτη σε ιδιωτικό νοσηλευτήριο και νοσηλεύονταν στο Μακάρειο Νοσοκομείο.
Με παρέμβαση της στο «Μέρα Μεσημέρι» η διευθύντρια της Παθολογικής Μονάδας του Νοσοκομείου Χαρά Αζίνα ανέφερε πως και οι πέντε ασθενείς έχουν χάσει την όραση τους, λέγοντας συγκεκριμένα πως «η οπτική οξύτητα τους έχει φτάσει στο μηδέν… έχουν χάσει την όραση τους από το μάτι που έχουν μολυνθεί».
Η κατάσταση της υγείας των πέντε ασθενών σύμφωνα με την κα Αζίνα παραμένει μέχρι και της στιγμής «σταθερά σοβαρή» χωρίς να παρουσιάσει οποιαδήποτε επιδείνωση τις τελευταίες ημέρες, πέραν του ενός ασθενή που μεταφέρθηκε χθες από το Μακάρειο και παρουσίασε μια επιδείνωση στη νεφρική του λειτουργία.
Διαβάστε επίσης: Προχώρησε σε καταγγελία στην Αστυνομία συγγενής ασθενούς [ΒΙΝΤΕΟ]
Ξεκαθάρισε παράλληλα πως στο παρόν στάδιο δεν διαφαίνεται κίνδυνος για τη ζωή των πέντε ασθενών παρόλο που έχουν ήδη κάνει συστηματικές επιπλοκές, αναφερόμενη σε θέματα καρδιάς και νεφρών, μιας και μιλάμε για ηλικιωμένους ανθρώπους.
Οι υπόλοιποι τρεις ασθενείς εξακολουθούν να νοσηλεύονται στο Μακάρειο Νοσοκομείο με την κατάσταση της υγείας τους να είναι σοβαρή.