Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Η επιδημιολογική εικόνα της Κύπρου επιδεινώνεται και πιθανόν να επιφέρει αύξηση στις εισαγωγές στις μονάδες εντατικής θεραπείας, τόνισε ο Υπουργός Υγείας.

Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Υπουργός Υγείας, Κωνσταντίνος Ιωάννου, επισήμανε πως βρισκόμαστε σε μια ένα κρίσιμο σημείο καθώς υπάρχει έξαρση των κρουσμάτων κορωνοϊού και επιδείνωση της επιδημιολογικής εικόνας για αυτό και λήφθηκαν μέτρα και αναμένουν ότι θα αποδώσουν τις επόμενες μέρες.

Παράλληλα, χρειάζεται η στήριξη του κόσμου, ο οποίος θα πρέπει να πειθαρχήσει για να αποδώσουν τα μέτρα, παρόλα αυτά δεν πρέπει να διασπείρεται ο φόβος καθώς μόνο κακό κάνει.

«Αν τηρηθούν τα μέτρα είμαι πεπεισμένος θα υπάρχει αναχαίτηση της έξαρσης», τόνισε ο Υπουργός Υγείας.

Ταυτόχρονα, απηύθυνε έκκληση στον κόσμο να τηρεί τα μέτρα καθώς ο κορωνοϊός θα υπάρχει ακόμη πολύ καιρό στη ζωή μας εκτός και αν εξευρεθεί το εμβόλιο, ενώ όπως σημείωσε λαμβάνονται πολλοί παράμετροι για τη λήψη μέτρων εκτός από τον αριθμό των κρουσμάτων κορωνοϊού.

Ο κ. Ιωάννου είπε ότι τα σχολεία δεν θα κλείσουν και τα κρούσματα κορωνοϊού που παρατηρούνται επιμολύνονται από το κοινωνικό τους περιβάλλον και είναι σημαντικό ότι δεν παρατηρήθηκε μετάδοση του ιού στο σχολικό περιβάλλον.

Επιπρόσθετα, ο Υπουργός Υγείας όσον αφορά το εμβόλιο ανέφερε ότι η Κομισιόν θα υπογράψει ένα τρίτο συμβόλαιο με μια άλλη εταιρεία, ενώ όπως είπε ο ίδιος εκτιμά ότι το εμβόλιο θα είναι έτοιμο αρχές Ιανουαρίου του 2021 και αρχίσει η διανομή του.

Ο Υπουργός τόνισε ότι οι υψηλού κινδύνου δραστηριότητες είναι αυτές που παρατηρούνται μαζικές συναθροίσεις όπως οι γάμοι ή και οι αγώνες ποδοσφαίρου.  

Εν τέλει, σημείωσε πως δεν είμαστε σε χειρότερη κατάσταση από τη Ελλάδα, Νορβηγία και Γερμανία μιας και παρουσιάζουν μεγαλύτερο αριθμό θανάτων και κρουσμάτων.