Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Σε αυτοαπομόνωση λόγω εντοπισμό κρουσμάτων κορωνοϊού στα σχολεία βρίσκονται 400 μαθητές, εκπαιδευτικοί και βοηθητικό προσωπικό.

Μιλώντας στην εκπομπή του ΑΝΤ1, «Μέρα Μεσημέρι», ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, Πόλυς Πολυβίου είπε ότι το πιο πολύ πρόβλημα υπάρχει στα σχολεία της Λεμεσού.

Παράλληλα, ο κ. Πολυβίου ανέφερε ότι σε ένα σχολείο της Λεμεσού από τους 40 εκπαιδευτικούς οι 15 βρίσκονται σε κατ’ οίκον περιορισμό για 14 μέρες καθώς έχουν έρθει σε επαφή με κρούσμα κορωνοϊού.

Παρόλα αυτά, ο κ. Πολυβίου επισήμανε πως δεν υπάρχει συγκεκριμένο πρωτόκολλο ή εγκύκλιος για το πως θα πρέπει να δράσει το κάθε σχολείο όταν εντοπιστεί κρούσμα, και ο καθένας δρα με δικό του τρόπο.

«Οι καθηγητές αυτοσχεδιάζουν και δρουν όπως θεωρούν σωστό για το πως θα λύσουν τα προβλήματα», σημείωσε ο κ. Πολυβίου.

Σε παρέμβαση του ο Γενικός Γραμματέας της ΠΟΕΔ, Χάρης Χαραλάμπου ανέφερε όσον αφορά τα δημοτικά σχολεία ότι είναι πιο δύσκολα τα πράγματα καθώς χρειάζονται αρκετές αντικαταστάσεις των εκπαιδευτικών.

Επίσης, τόνισε ότι αργούν να έρχονται οι εκπαιδευτικοί 3- 4 μέρες για δημιουργούνται δυσκολίες.

Όπως σημείωσε, αυτή τη στιγμή είναι κλειστά δύο δημοτικά σχολεία στην  Πάφο και στη Λεμεσό.

Εν τέλει, ο Πρόεδρος της ΟΕΛΜΕΚ, τόνισε ότι περιμένουν εγκύκλιο από το Υπουργείο Παιδείας για να δρουν καθ’ ίδιον τρόπο όλα τα σχολεία μετά τον εντοπισμό κρούσματος.