Τηλεόραση Ραδιόφωνο Podcasts

Μεταφέρθηκε και πέμπτος ασθενής με καταρράκτη στο Παθολογικό Τμήμα του Γενικού Νοσοκομείου Λευκωσίας μετά από επιδείνωση της κατάστασης υγείας του, η οποία θεωρείται κρίσιμη.

Όπως πληροφορείται ο ΑΝΤ1, ο ασθενής παρουσίασε επιπλοκές στην υγεία του και από το Μακάρειο Νοσοκομείο που νοσηλεύονταν θεωρήθηκε αναγκαία η μεταφορά του στο ΓΝ Λευκωσίας.

Συνεπώς, μέχρι στιγμής νοσηλεύονται τρεις ασθενείς στο Μακάρειο Νοσοκομείο που παρουσίασαν επιπλοκές μετά από το χειρουργείο καταρράκτη που υπεβλήθησαν και πέντε στο Γενικό Νοσοκομείο.

Την ίδια ώρα, εξαιρετικά κρίσιμη παραμένει η κατάσταση και των υπόλοιπων ασθενών με καταρράκτη που παρουσίασαν επιπλοκές κατά τη διάρκεια της εγχείρησης και προσβλήθηκαν από πολυανθεκτικό στέλεχος.

Σε παρέμβαση του στην εκπομπή του ΑΝΤ1 «Μέρα Μεσημέρι», ο Εκπρόσωπος Τύπου του ΟΚΥπΥ, Χαράλαμπος Χαριλάου, είπε ότι  μέγιστο μέλημα είναι να σωθεί η ζωή των οκτώ ασθενών.

Όσον αφορά την όραση τους, ο κ. Χαριλάου επισήμανε πως οι γιατροί δεν είναι ακόμα σε θέση να τους πουν αν θα αποκατασταθεί η όραση τους ή αν θα υπάρξει απώλεια.

Ταυτόχρονα, υπογράμμισε ότι τα πράγματα είναι δύσκολα και οι γιατροί προσπαθούν με όλα τα μέσα για να σώσουν τις ζωές των ανθρώπων.

Ο κ. Χαριλάου ανέφερε πως η θεραπεία γίνεται σε συνεργασία με πανεπιστημιακό νοσοκομείο του εξωτερικού καθώς ζήτησαν τη βοήθεια τους

«Ελπίζουμε να καταφέρουν να σώσουν όσον το δυνατόν περισσότερα», τόνισε καταληκτικά.