Συγκεκριμένα το πρώτο κρούσμα εντοπίστηκε σε πυροσβέστη που υπηρετεί στον σταθμό του Αγίου Νικολάου και το δεύτερο στον Κεντρικό πυροσβεστικό σταθμό «Βασίλης Κρόκος».
Αμέσως τέθηκαν σε εφαρμογή τα πρωτόκολλα, ούτως ώστε να γίνει απολύμανση των χώρων, ενώ όλοι οι πυροσβέστες που βρίσκονταν σε βάρδια μαζί με τους συναδέλφους τους που εντοπίστηκαν θετικοί, έχουν ήδη τεθεί σε αυτοπεριορισμό.